Meklēt
 

LMT pieaug klientu skaits un apgrozījums


 
LMT PRESES SEKRETĀRE
Elīna Lidere
29248420
23
APR
2021

Interneta patēriņa pieaugums, Viedtelevīzijas attīstība un aktīva uzņēmumu interese par biznesa risinājumiem ir ļāvusi LMT 2021. gada pirmajā ceturksnī palielināt klientu pieslēgumu skaitu un kāpināt apgrozījumu līdz 59,7 miljoniem eiro, kas ir par 5,6% vairāk nekā 2020. gada pirmajā ceturksnī.

“Pandēmijas ietekmē strauji digitalizējot gan uzņēmumu darba procesu, gan mājsaimniecību ikdienu, ko nosaka nepieciešamība strādāt vai mācīties attālināti, interneta patēriņš ir ievērojami audzis. Vienlaikus tas radījis arī arvien pieaugošu pieprasījumu pēc mūsdienīgiem, inovatīviem biznesa risinājumiem efektīvākai uzņēmumu darba organizēšanai. LMT nodrošina tehnoloģijas un servisu, kas daļēji atslogo darbiniekus un ļauj pārvirzīt resursus sarežģītāku funkciju pildīšanai, tā atvieglojot ikdienā veicamos uzdevumus un palīdzot veicināt biznesa izaugsmi,” uzsver Juris Binde, LMT prezidents.

Viens no LMT piedāvātajiem biznesa risinājumiem, kas gada laikā piedzīvojis strauju izaugsmi, ir Zvanu pārvaldnieks, kas ir īpaši noderīgs attālinātā darba apstākļos maziem un vidējiem uzņēmumiem. Tas pēc būtības ir kā virtuāls birojs, kas nodrošina zvanu maršrutēšanu, grupas zvanus, interaktīvu balss atbildi, zvanu statistiku utt. Pateicoties arī pieejamajam un atsaucīgajam servisam, klientu skaits, kuri izvēlējušies šo risinājumu, gada laikā pieaudzis par 42%.

Gada laikā par 41% ir pieaudzis uzņēmumu skaits, kas izmanto Elektronisko darbalaika uzskaites sistēmu (EDLUS). Tas ir ērts un mūsdienīgs uzņēmumu digitalizācijas rīks darbinieku reģistrēšanai un darbalaika uzskaitei dažādos griezumos (struktūrvienības, projekti, darba vietas). Elektronisko darbalaika uzskaites sistēmu visvairāk izmanto būvniecības uzņēmumi, bet arvien biežāk to izvēlas arī ražošanas, apsardzes un citu nozaru uzņēmumi.

Viens no jaunākajiem risinājumiem, ko, gatavojoties āra tirdzniecības aktivitātēm, arvien plašāk sāk izmantot tirdzniecības nozarē strādājošie, ir mobilās kases viedierīce Tiki-Taka PAY – Baltijā pirmais mobilā viedtālruņa izmēra kases aparāts ar veikalvedības  sistēmu. Tas paredzēts mazajiem un vidējiem uzņēmumiem – gan tirgotājiem, gan dažādu pakalpojumu sniedzējiem – un nodrošina visu nepieciešamo darījumu reģistrēšanai: tā ir vienlaikus kase, maksājumu karšu terminālis, svītrkodu lasītājs un čeku printeris. Iekļauta arī automātiska kases žurnāla aizpildīšana, ērta preču sortimenta un atlaižu pārvaldība, kā arī pārdošanas analītika.

LMT apgrozījums 2021. gada pirmajā ceturksnī bija 59,7 miljoni eiro, rentabilitāte (EBITDA*) palielinājusies par 3,6% līdz 19,7 miljoniem eiro, un par 1% pieaudzis klientu pieslēgumu skaits, sasniedzot 1,33 miljonus.


*EBITDA – peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem.

LMT PRESES SEKRETĀRE
Elīna Lidere
29248420
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!