Mans LMT


Kas ir Mans LMT?
Tā ir Tava iespēja saņemt informāciju par savu LMT pieslēgumu un rēķinu, pieslēgt vai atslēgt LMT pakalpojumus un sekot līdzi izmaksām 24 stundas diennaktī un jebkurā vietā, kur vien ir pieejams internets. Tev nav jātērē laiks, lai dotos uz LMT klientu centru risināt šādus jautājumus!

Svarīgākās lietas varēsi izdarīt Mans LMT lietotnē, taču pilna Mans LMT versija ir pieejama tīmeklī: https://mans.lmt.lv.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kā piekļūt Mans LMT?
Mans LMT Tu vari piekļūt, aktivizējot šo saiti: Mans LMT.
Droši autorizējies ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID!
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kā varu piekļūt Mans LMT lietotnei?
Lejupielādē Mans LMT lietotni AppStore vai Google Play un autorizējies ar internetbanku, eParakstu, Smart-ID vai pieslēguma numuru.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kā rīkoties, ja pieslēdzos ar numuru, bet aizmirsusies Mans LMT parole?
Nosūti vēlreiz īsziņu P uz numuru 1640 – jauno sākuma paroli saņemsi atbildes īsziņā.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kā rīkoties, ja neizdodas pieslēgties Mans LMT?
Ja pieslēdzies ar numuru
Pieslēgties Mans LMT var tikai ar aktīvu LMT pieslēguma numuru. Ar anulētu vai cita operatora numuru pieslēgties nevarēs.

Pārliecinies, ka:
  • ievadīji pareizi tālruņa vai līguma numuru;
  • parole ir ievadīta korekti – lielo vai mazo burtu rakstība, vai paroles priekšā nejauši nav atstarpe u.tml.;
  • ievadīji korekti drošības kodu – to pieprasa, ja vairākas reizes pēc kārtas nav izdevies veiksmīgi pieslēgties.


Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kādēļ nesaņemu atbildes īsziņu uz jaunas Mans LMT paroles pieprasījumu?
Lūdzu, pārliecinies, vai paroles pieprasījuma īsziņa tiek sūtīta no aktīva LMT pieslēguma numura.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kā varu apstiprināt Mans LMT lietošanas noteikumus?
Ja redzi uzaicinājumu apstiprināt Mans LMT lietošanas noteikumus, lūdzu, iepazīsties ar tiem un apliecini, nospiežot pogu Apstiprināt.

Tavām ērtībām esam sagatavojuši arī nelielu ieskatu, kā apstiprināt noteikumus Mans LMT vidē. Ieskaties ŠEIT!
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kādēļ Mans LMT jānorāda e-pasta adrese?
Mēs lūdzam norādīt aktuālo e-pasta adresi, lai varam nosūtīt ikmēneša rēķinus un nepieciešamības gadījumā sazināties ar Tevi. Vislabāk e-pasta adresi norādīt jau pirmajā Mans LMT apmeklējuma reizē, taču to var izdarīt arī vēlāk sadaļā Profils –> Kontaktinformācija. Ja nepieciešams, tur to var arī nomainīt.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kāda informācija man būs pieejama Mans LMT?
Tas ir atkarīgs no tā, kā autorizējies Mans LMT vidē. Iespējami divi varianti.

Autorizācija ar Smart-ID kvalificēto versiju, eParakstu vai internetbanku

Šādā gadījumā Tu vari apskatīt informāciju par visiem pieslēgumiem, kas reģistrēti uz Tava vārda. Tev ir pieejami pēdējie rēķini, Tu vari mainīt rēķinu saņemšanas e-pasta adresi, aplūkot informāciju par iegādātajām iekārtām (Nomaksas, Atvērtais, Iespēju līgums), apskatīt un administrēt (pieslēgt, atslēgt, mainīt parametrus) atsevišķus LMT pakalpojumus un mainīt tarifu plānu jebkuram numuram, kas reģistrēts uz Tava vārda.

Autorizācija ar pieslēguma numuru

Šādā gadījumā Tu vari apskatīt informāciju tikai par savu pieslēguma numuru – tarifu plānu, pieslēgtos pakalpojumus, kā arī savu provizorisko rēķinu. Tu vari sekot līdzi nosūtīto īsziņu skaitam, norunātajām minūtēm un izmantotajam interneta apjomam, kā arī summai, kas sakrājusies kopš pēdējā saņemtā rēķina. Tāpat Tu vari savam numuram pieslēgt un administrēt atsevišķus pakalpojumus.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kāpēc nevaru Mans LMT aplūkot savu rēķinu?
Lai aplūkotu savu rēķinu, nepieciešams autorizēties ar Smart-ID kvalificēto versiju, eParakstu vai internetbanku.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kāpēc man jāsniedz piekrišanas, ko tas man dos?
Katra Tava piekrišana paver kādu jaunu iespēju. Kad būsi izdarījis savas izvēles, mēs varēsim piedāvāt tieši Tev noderīgu informāciju, kā arī netraucēt ar to, kas Tev nešķiet aktuāls. Vairāk informācijas atradīsi ŠEIT.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kāpēc tiek pārtraukta Mans LMT darba sesija un kā tādā gadījumā rīkoties?
Drošības apsvērumu dēļ sesija Mans LMT vidē tiek pārtraukta pēc 15 dīkstāvē pavadītām minūtēm. Lai atsāktu darbošanos Mans LMT, lūdzu, autorizējies vēlreiz.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kāpēc sadaļā "Aktuālā informācija" norādītas citas pakalpojumu cenas?
Sadaļā "Aktuālā informācija" attēlotas LMT pakalpojumu standarta cenas.

Atceries, ka rēķina prognozi ietekmē arī Tavas darbības – izmantotie pakalpojumi ārzemēs, tarifu plāna un interneta pakalpojumu maiņa u.c. Ģimenes komplekta u.c. atlaides tiek piemērotas rēķina veidošanas brīdī.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
Kāpēc nesaņemu informāciju e-pastā par LMT piedāvājumiem un akcijām?
Iespējams, nav sniegta piekrišana vai Mans LMT nav norādīta e-pasta adrese sadaļā Profils –> Kontaktinformācija.
Dalīties ar saiti
  Kopēt
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!