Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

Telefoni un Datori


 

Iekārtas remonta statuss

Info

Kur varu nodot iekārtu remontam?
Telefonu remontam var nodot jebkurā LMT vai Trodeks klientu centrā – kurā vien Tev ērtāk!

Mūsu rīcībā augstvērtīgas un mūsdienīgas telefonu testēšanas iekārtas, kas nepieciešamas, lai mūsu kompetentie speciālisti varētu nodrošināt kvalitatīvu remontu neatkarīgi no tā, kāda ražotāja iekārtu Tu lieto: Apple, ASUS, CAT, Coolpad, Doro, Getnord, HTC, Huawei, Just5, LG, Marshall, Meizu, Prestigio, Samsung,  ZTE vai citu. Nodrošinām arī autorizētu remontu 4G iekārtām.
Kādos gadījumos es varu meklēt servisa speciālistu palīdzību?

Mūsu kompetentie mobilo telekomunikāciju iekārtu servisa speciālisti piedāvā dažādus pakalpojumus.

  • Telekomunikāciju iekārtu garantijas remonts (atbilstoši ražotāju nosacījumiem)
  • Telekomunikāciju iekārtu ārpusgarantijas remonts
  • Datu saglabāšana un pārnešana no vienas iekārtas uz citu
Cik ātri iekārta tiks salabota?
Nemainīgi tiecamies nodrošināt teicamu klientu servisu un pakalpojumu kvalitāti, lai radītu pozitīvas emocijas pat tad, ja nācies saskarties ar tehniskām problēmām. Neskatoties uz to, ka pēdējo gadu laikā būtiski palielinājies iekārtu apjoms, mums ir izdevies ievērojami samazināt remonta laiku – remontu veicam iespējami īsā laikā, nepārsniedzot 15 darba dienas. Ja nepieciešams pasūtīt rezerves daļas no ražotājfirmām, mēs noteikti informēsim par remonta termiņa pagarināšanas nepieciešamību.
Retos gadījumos, ja remonts prasa īpaši sarežģītu risinājumu, iekārtu nosūtīsim uz citas ES valsts servisu.

Iekārtas remonta laikā iespēju robežās piedāvājam saņemt lietošanā pagaidu iekārtu.
Kādos gadījumos garantijas remontu man var atteikt?
Bezmaksas garantijas remonts netiek nodrošināts, ja iekārtas bojājums radies ražotāju noteikumiem neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā, piemēram, mehāniski bojājumi, mitruma ietekme, ražotāju neapstiprinātu programmnodrošinājuma instalēšana un citu defektu novēršana, kas neietilpst ražotāja garantijas remonta ietvaros un ir radusies lietotāja vainas dēļ.
Kā varu noskaidrot iekārtas remonta statusu?
Atbildi uz šo jautājumu visvienkāršāk iegūt, iekārtas remonta statusa laukā  (lapas kreisajā pusē) ievadot IMEI kodu.

Tāpat ir iespēja piezvanīt pa tālr. 67808808 – būs jānosauc iekārtas remonta kvīts numurs vai IMEI kods, un servisa centra speciālisti Tevi informēs par remonta statusu.
Kādas ir iekārtas remonta izmaksas?
PakalpojumsMaksa
( ar PVN)
Iekārtas tehniskā stāvokļa diagnostika10.89
Mobilo tālruņu/viedtālruņu remonts*14.50 – 35.00
Planšetdatoru remonts*28.0035.00
Korozijas seku likvidēšana (iekārtām BEZ skārienjutīgā ekrāna)17.50
Korozijas seku likvidēšana (iekārtām AR skārienjutīgā ekrāna)35.00
Programmnodrošinājuma atjaunošana8.50
Datu saglabāšana (ja iekārta ieslēdzas)10.50
Datu saglabāšana (ja iekārta neieslēdzas vai
ir bojāta skārienjutīgā virsma/ekrāns vai USB ligzda)
20.50
Neatkarīgā tehniskā ekspertīze50.00
* Cena ir atkarīga no remonta sarežģītības pakāpes un tiek saskaņota ar klientu.
  Cenā nav iekļauta rezerves daļu vērtība.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!