Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

LMT internets


Kā varu pārliecināties, kādu INTERNETS TELEFONĀ pakalpojumu es lietoju?
Lai pārliecinātos, kādu INTERNETS TELEFONĀ pakalpojumu lieto, sūti IT? uz numuru 1688, jautā jebkurā LMT klientu centrā vai noskaidro to Mans LMT.
Vai INTERNETS TELEFONĀ piedāvājums ir pieejams jebkura LMT tarifu plāna lietotājam?
Esošais INTERNETS TELEFONĀ piedāvājums un interneta apjoma soļi ir pieejami visu aktuālo LMT balss tarifu plānu lietotājiem.
Ja INTERNETS TELEFONĀ apjoms mēnesī netiek iztērēts – jāmaksā visa noteiktā mēneša maksa?
INTERNETS TELEFONĀ maksa tiek aprēķināta par visu piešķirto interneta apjomu, un neizlietotais interneta apjoms netiek pārcelts uz nākamo mēnesi.
Vai nepieciešamības gadījumā var iegādāties papildu interneta apjomu?
Vienreizējā papildu interneta apjoma iegāde nav pieejama, taču Tev jebkurā brīdī ir iespēja izvēlēties lielāku INTERNETS TELEFONĀ soli vai NEATKARĪBU.
Kā var pieslēgt Internets telefonā NEATKARĪBA?
Izvēlies ērtāko veidu, kā pieslēgt Internets telefonā NEATKARĪBA, un iegūsti interneta brīvību!
Cik ilgā laikā pēc pieprasījuma īsziņas nosūtīšanas tiek aktivizēts Internets telefonā NEATKARĪBA?
Tiklīdz esi saņēmis apstiprinājuma īsziņu, esi drošs – Tavā rīcībā internets telefonā bez apjoma un ātruma ierobežojuma!
Vai tiešām ar NEATKARĪBU varu lietot internetu telefonā, cik vien vēlos?
Ar NEATKARĪBU Latvijā var lietot internetu telefonā, cik vien vēlies! Citās EEZ valstīs ārpus Latvijas godīgas lietošanas apjomu atbilstoši Eiropas Savienības Viesabonēšanas regulai nosaka ES Godīgas lietošanas noteikumi (Fair Usage Policy). Šis apjoms periodiski mainās. Lūdzam sekot līdzi informācijai LMT mājaslapā.
Svarīgi!
Ikvienam LMT klientam ir saistoši LMT pakalpojumu godīgas lietošanas principi.
Kā varu pāriet uz lielāku INTERNETS TELEFONĀ soli?
Brīdī, kad Tavs INTERNETS TELEFONĀ apjoms ir iztērēts, interneta pārlūkā atvērsies jauna lapa, un Tev tiks piedāvātas vairākas iespējas. Tu varēsi izvēlēties sev atbilstošāko interneta apjomu un abonēt to ar vienu pieskārienu telefona ekrānam.

Tāpat Tev jebkurā brīdī ir iespēja pieslēgt internetu, nosūtot pieprasījuma īsziņu* ar izvēlēto interneta apjomu (1GB, 3GB vai IT, lai pieslēgtu NEATKARĪBU) uz numuru 1688

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām.
Kāds interneta apjoms būs pieejams nākamajā mēnesī, ja izvēlos lielāku interneta soli?
Nākamajā mēnesī būs pieejams tas INTERNETS TELEFONĀ pakalpojums un apjoms, kas ir pieslēgts pēdējais.
Kā rīkoties, ja vēlos abonēt mazāku INTERNETS TELEFONĀ apjomu?
Pāreja uz zemāku INTERNETS TELEFONĀ soli ir iespējama Mans LMT, kā arī jebkurā LMT klientu centrā.

Lūdzu, ievēro!
  • Pārejot no lielāka interneta soļa uz mazāku, šajā mēnesī iztērētais apjoms tiks atskaitīts no jaunā pakalpojuma (mazākā soļa) apjoma. Abonēšanas maksa tiks aprēķināta proporcionāli dienu skaitam mēnesī, kuru laikā atbilstošais pakalpojums ir bijis pieslēgts.
  • Ja vēlies mainīt interneta apjomu uz mazāku, to var izdarīt vienu reizi kalendārā mēneša laikā.
Vai varēšu Latvijā turpināt lietot internetu ar samazinātu ātrumu, kad būs iztērēts iekļautais interneta apjoms?
Tieši tāpēc esam palielinājuši interneta apjomu, lai turpmāk nebūtu jāpārbauda pacietība – internets ar samazinātu ātrumu vairs neatbilst mūsdienu prasībām. Pieaugot pieprasījumam pēc arvien lielāka interneta apjoma, piedāvājam ātru un arī neierobežotu internetu par izdevīgu maksu.
Kāpēc EEZ valstīs var izmantot mazāku interneta apjomu nekā Latvijā?
Godīgas lietošanas interneta apjomu EEZ valstīs atbilstoši Eiropas Savienības Viesabonēšanas regulai nosaka ES Godīgas lietošanas noteikumi (Fair Usage Policy). Šis apjoms periodiski mainās. Lūdzam sekot līdzi informācijai LMT mājaslapā.
Vai EEZ valstīs pēc iekļautā interneta apjoma iztērēšanas būs pieejams internets ar samazinātu ātrumu?
Ārvalstīs pieejamais interneta apjoms ir ievērojams, tāpēc, turpinot patēriņu atbilstoši paradumiem, pieejamais interneta apjoms būs pietiekams. Nepieciešamības gadījumā Neatkarības lietotājiem no 01.05.2017. būs iespēja iegādāties arī 100 MB vai 500 MB papildu apjomu. Internets ar samazinātu ātrumu nav pieejams, jo tas nespēj nodrošināt mūsdienīgu interneta lietošanas pieredzi.
Vai mainīsies Skolēna/Ģimenes piedāvājuma izmaksas par internetu?
Skolēna un Ģimenes piedāvājuma ietvaros maksa nemainās. Papildus nāk klāt iespēja lietot Neatkarību arī EEZ valstīs.
Man ir Skolēna piedāvājums, kurā ietilpst NEATKARĪBA – es arī varu lietot 2.5 GB interneta EEZ valstīs?
Jā, Skolēna piedāvājuma lietotāji Latvijā var lietot internetu, cik vien vēlas, savukārt EEZ valstīs – 2.5 GB mēnesī.
Kā es varu noskaidrot, cik daudz interneta EEZ valstīs esmu iztērējis?
Patērētajam interneta apjomam var ērti sekot līdzi Mans LMT.
Kāpēc Mans LMT nav atsevišķi izdalīta informācija par iztērēto interneta apjomu Latvijā un EEZ valstīs?
Pakalpojumam INTERNETS TELEFONĀ ir fiksēta mēneša maksa par internetu gan Latvijā, gan visās EEZ valstīs – īpaša patēriņa kontrole vairs nav nepieciešama.
Kā rīkoties, ja EEZ valstīs vēlos maksāt par MB, bet Latvijā tērēt INTERNETS TELEFONĀ iekļauto apjomu?
Pakalpojumam INTERNETS TELEFONĀ ir noteikts interneta apjoms un mēneša maksa neatkarīgi no atrašanās vietas – papildu izvēle EEZ valstīs nav nepieciešama!
Kāpēc nevaru INTERNETS TELEFONĀ iekļauto apjomu lietot tikai Latvijā, bet EEZ valstīs izvēlēties maksāt par MB?
Tas ir iespējams, taču nav izdevīgi – tā Tev palielināsies izmaksas. Iesakām vispirms iztērēt pieejamo interneta apjomu un tikai pēc tam nepieciešamības gadījumā iegādāties lielāku INTERNETS TELEFONĀ pakalpojumu. Neatkarības lietotājiem no 01.05.2017. piedāvāsim arī 100 MB vai 500 MB papildu apjomu.
Kā INTERNETS TELEFONĀ apjomu ietekmē tarifu plāna maiņa?
Pakalpojums INTERNETS TELEFONĀ netiek atslēgts, Tu varēsi turpināt lietot savu interneta apjomu atbilstoši pakalpojuma nosacījumiem.
Vai pakalpojums INTERNETS TELEFONĀ tiek saglabāts, ja veic abonenta maiņu?
Jā, pakalpojums INTERNETS TELEFONĀ tiek saglabāts.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!