LMT ilgtspējas un korporatīvās sociālās atbildības pamatprincipi

  • Pakalpojmu kvalitātes un klientu apkalpošanas pamatprincipi
  • Vides aizsardzības pamatprincipi
  • Mārketinga pamatprincipi
  • Iepirkuma pamatprincipi
  • Dažādības vadības pamatprincipi
  • Principi sadarbībai ar pārvaldes institūcijām
  • Atbildīga mobilo iekārtu lietošana
  • Ilgstspējas pārskati      2018 | 2017 | 2016
  • Pakalpojmu kvalitātes un klientu apkalpošanas pamatprincipi

    Aizvērt
    01
    Nodrošināt mūsdienīgus, daudzveidīgus un kvalitatīvus telekomunikāciju pakalpojumus un jaunākās tehnoloģiskās iespējas ikvienam Latvijas iedzīvotājam un uzņēmumam.
    02
    Informēt klientus par jaunākajām iespējām un piemērotākajiem risinājumiem pakalpojumu izmantošanā.
    03
    Nodrošināt klienta vajadzībām atbilstošu servisu 24/7 attālinātajos apkalpošanas kanālos, kā arī klātienes apkalpošanu – klientu centros, mājās, birojos – visā Latvijā.
    04
    Sniegt korektu un precīzu informāciju rēķinos un komunikācijā.
    05
    Būt tehnoloģiju jomas ekspertam un jaunāko tehnoloģiju ieviešanas līderim Latvijā.
    06
    Nemainīgi saglabāt uzņēmuma labo reputāciju, kā arī sociāli atbildīga uzņēmuma statusu.

    Vides aizsardzības pamatprincipi

    Aizvērt
    01
    Apzināt vides riskus un mazināt to ietekmi visā LMT sniegto pakalpojumu dzīves ciklā.
    02
    Meklēt un realizēt iespējas, lai samazinātu enerģijas patēriņu, CO2 emisiju un atkritumu rašanos.
    03
    Attīstīt un piedāvāt pakalpojumus, kas palīdz klientiem un sabiedrībai samazināt ietekmi uz vidi.
    04
    Sadarboties ar partneriem, kas ir atbildīgi vides aizsardzības jomā.
    05
    Apzināt un ievērot uz LMT darbību attiecināmos vidi reglamentējošos normatīvos aktus.
    06
    Informēt, izglītot un iesaistīt LMT darbiniekus vides aizsardzības jautājumu risināšanā.

    Mārketinga pamatprincipi

    Aizvērt
    01
    Veicināt tehnoloģiju pieņemšanu kā nozīmīgu ikdienas sastāvdaļu. Rosināt cilvēkus meklēt veidus, kā paplašināt savas (ie)spējas rīkoties. Veicinot digitālo pratību, palīdzēt attīstīt Latviju kā labāko vietu, kur dzīvot un strādāt.
    02
    Veidot Latvijā saziņas vidi, kurā ceļš no domas līdz darbiem kļūst arvien īsāks.
    03
    Ar regulāriem tirgus pētījumiem izzināt sabiedrības vajadzības un vēlmes. Atbilstoši pieprasījumam izstrādāt mārketinga stratēģiju un veidot piedāvājumu.
    04
    Atbalstīt uzņēmumu biznesa mērķu sasniegšanā un radīt pievienoto vērtību uzņēmuma un sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai.
    05
    Veidot un uzturēt saziņu ar klientiem viņiem ērtākajā vidē – klientu centros, internetā u.c.
    06
    Attīstīt tādas komunikācijas formas un veidus, kur pati komunikācija ir vērtība – auditorijai interesanta un noderīga.
    07
    Veicināt atgriezenisko saiti ar klientiem, izmantojot mūsdienīgus digitālos kanālus – sociālie tīkli, LMT Straume, LMT Mājas viedtelevīzija.

    Iepirkuma pamatprincipi

    Aizvērt
    01
    Realizēt atbildīgu komercdarbību, orientējoties uz labām ilgtermiņa komerciālām attiecībām un konstruktīvu sadarbību.
    02
    Nodrošināt vienlīdzīgu, neitrālu, taisnīgu un veselīgu konkurenci veicinošu attieksmi pret ikvienu tirgus dalībnieku, pretendentu, piegādātāju un piedāvājumu.
    03
    Izvēlēties un novērtēt piegādātājus pēc iepriekš noteiktiem kritērijiem, tai skaitā korporatīvās atbildības prasībām.
    04
    Plānot savu darbību tā, lai nepieļautu interešu konfliktu rašanos.
    05
    Realizēt kvalitatīvu preču un pakalpojumu tirgus un piedāvājumu monitoringu, kas balstīts uz zinošu darbinieku saimnieciskās domāšanas un uzvedības izpausmēm.

    Dažādības vadības pamatprincipi

    Aizvērt
    01
    Veikt LMT darbinieku atlasi, ņemot vērā tikai kandidāta profesionālās spējas, prasmes, pieredzi un zināšanas.
    02
    Nodrošināt vienlīdzīgas karjeras izaugsmes iespējas visiem darbiniekiem. Jebkurš darbinieks var pieteikties uz aktuālajām vakancēm. Lēmumi tiek balstīti tikai uz pretendentu profesionālajām spējām, prasmēm, zināšanām un pieredzi.
    03
    Nodrošināt atalgojuma sistēmu, kas paredz vienlīdzīgu atalgojumu par vienādas nozīmes darbu gan sievietēm, gan vīriešiem neatkarīgi no vecuma.
    04
    Noturēt sabalansētu un daudzveidīgu personālu (vecuma, dzimuma un citās jomās).
    05
    Būt atvērtam un pretimnākošam uzņēmumam, kas respektē klientu vajadzību dažādību.

    Principi sadarbībai ar pārvaldes institūcijām

    Aizvērt
    01
    Viedokļu daudzveidība
    Viedokļa paušana sabiedrībai un nozarei nozīmīgos jautājumos ir demokrātiska vērtība, kas sniedz valsts iestādēm, lēmuma pieņēmējiem būtisku informāciju un faktus, uzlabo lēmuma kvalitāti un nodrošina viedokļu daudzveidību.
    02
    Sociālā atbildība
    Kā nozares un kompetences līderis, sabiedrības un sociālo procesu nozīmīgs dalībnieks un nacionālajai drošībai nozīmīgs komersants, LMT apzinās sniegto pakalpojumu būtisko lomu sabiedrības un viedvalsts attīstībā, viedokļu daudzveidības un cilvēktiesību nodrošināšanā. Sadarbībā ar iestādēm LMT veicina sabiedrības un valsts pārvaldes standartu paaugstināšanu visās jomās.
    03
    Atklātība
    LMT nevairās paust savu viedokli sabiedrībai un valstij nozīmīgos jautājumos, īpaši, ja tas attiecas uz nozarei, investīciju videi un demokrātijai būtiskiem jautājumiem. LMT viedokli pauž atklāti – tiešā veidā vai caur nozares vai darba devēju nevalstisko organizāciju starpniecību, pilnībā ievērojot LMT, nozares un starptautiski apstiprinātos sociālās atbildības (t.sk. pretkorupcijas un lobēšanas atklātības) principus.
    04
    Godīgums
    Sadarbībā ar pārvaldes iestādēm LMT sniedz objektīvu un patiesu viedokli un informāciju. LMT dod priekšroku un ievieš ilgtspējīgus risinājumus, kas dod pienesumu sabiedrībai un nozarei kopumā, nevis īstermiņa interesēm. LMT nepieļauj datu sagrozīšanu vai patvaļīgu interpretāciju, kas dotu nepamatotas priekšrocības LMT, ja tas ir pretrunā ar sabiedrības kopējo interesi.

    Atbildīga mobilo iekārtu lietošana

    Aizvērt
    Mobilās iekārtas ir kļuvušas par neaizvietojamu ikdienas palīgu, tomēr, kā ikvienu tehnoloģiju, arī mobilās iekārtas jālieto atbildīgi. LMT gan savus darbiniekus, gan ikvienu iedzīvotāju aicina savā ikdienā ievērot šādus principus:

    01
    Vadot automašīnu, izmantot brīvroku sistēmu un braukt droši.
    02
    Būt īpaši piesardzīgam un nelietot mobilās iekārtas dzelzceļa tuvumā vai, šķērsojot ielu.
    03
    Cienīt citus - sabiedriskās vietās lietojot mobilās iekārtas, padomāt, vai tas netraucēs citiem – nerunāt pārmērīgi skaļi, neklausīties skaļu mūziku, neatstāt vadus citiem “pa kājām”.
    04
    Apmeklējot teātri, kino vai koncertu – izbaudīt to no sirds un ļaut to izbaudīt arī pārējiem, izslēdzot savu tālruni.
    05
    Mācību stundās vai lekcijās ļaut “atpūsties” savam tālrunim somā un izslēgt tam skaņu.
    06
    Pavadot laiku ar tuviniekiem vai draugiem, mobilo iekārtu izmantot kopā būšanas stiprināšanai (piemēram, foto), nevis lai iegrimtu savā personīgajā digitālajā pasaulē.
    Mobilās ierīces var izraisīt atkarību, ir svarīgi sekot līdzi saviem ikdienas paradumiem!

    Finanšu informācija

  • Saīsinātais konsolidētais finanšu pārskats
  • Lejupielādēt

    Iepirkumi

  • Arhīvs
  • Arhīvs

    Aizvērt
    Publicēts Iepirkuma nosaukums Piedāvājumu iesniegšanas termiņš Pievienotie dokumenti
    21.06.2018. Publisko elektronisko sakaru tīkla infrastruktūras objektu ierīkošana un darbu izpilde tajos līdz 04.07.2018. plkst. 11.00 Konkursa nolikums un tā pielikumi tiek izsniegti elektroniskā veidā uz katra konkrētā Konkursa Pretendenta elektroniskā pasta adresi ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā no atbilstoša pieprasījuma saņemšanas brīža. Informācija jānosūta uz e-pasta aderesi: LMTiepirkums@lmt.lv
    15.02.2017. Apsardzes pakalpojumu nodrošināšana līdz 06.03.2017. plkst. 12.00 Lai saņemtu Konkursa nolikumu, nepieciešams aizpildīt pielikumā esošo Pieteikumu par atbilstību vispārējām Konkursa nolikuma prasībām. Konkursa nolikums un tā pielikumi tiek izsniegti elektroniskā veidā uz katra konkrētā Konkursa Pretendenta elektroniskā pasta adresi, ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā no atbilstoša pieprasījuma saņemšanas brīža. Informācija jānosūta uz e-pasta aderesi: LMTiepirkums@lmt.lv
    Pieteikuma veidlapa (.docx)
    14.02.2017. Publisko elektronisko sakaru tīkla bāzes staciju kondicionēšanas un ventilatoru iekārtu apkopes, remonta un teritorijas uzkopšanas darbi līdz 06.03.2017. plkst.12.00 Iepirkuma procedūras noteikumi (.pdf)
    07.11.2016. Biroja papīra un aplokšņu iegāde līdz 11.11.2016. plkst. 14.00 Iepirkuma procedūras noteikumi (.pdf)
    Sadarbības piedāvājuma veidlapa (.docx)
    26.10.2016. Liftu periodiskajās tehniskās apkopes un remonti līdz 10.11.2016. plkst. 12.00 Iepirkuma procedūras noteikumi (.pdf)
    Sadarbības piedāvājuma veidlapa (.docx)
    Liftu saraksts (.docx)
    11.10.2016. Atkritumu apsaimniekošana līdz 17.10.2016. plkst. 15.00 Iepirkuma procedūras noteikumi (.pdf)
    Sadarbības piedāvājums (.docx)
    19.08.2016. Kondicionieru piegāde publisko elektronisko sakaru tīkla infrastruktūras objektu vajadzībām 05.09.2016. Iepirkuma procedūras noteikum (.pdf)
    Sadarbības piedāvājums (.docx)
    Tehniskās prasībās (.docx)
    05.07.2016. Telemārketinga pakalpojumu sniegšana līdz 25.07.2016. plkst. 14.00
    15.07.2016. Paklāju nomas un apmaiņas pakalpojums 28.07.2016. Piegādātāja izvēles procedūras noteikumi (.pdf)
    Pieteikuma forma (.pdf)
    05.07.2016. Telemārketinga pakalpojumu sniegšana līdz 25.07.2016. plkst. 14.00 Konkursa nolikums un tā pielikumi tiek izsniegti pēc atbilstoša Pretendenta pieprasījuma, kas nosūtīts līdz 2016.gada 21.jūlija, plkst.14:00, uz elektroniskā pasta adresi: LMTiepirkums@lmt.lv. Konkursa nolikums un tā pielikumi tiek izsniegti elektroniskā veidā uz katra konkrētā Konkursa Pretendenta elektroniskā pasta adresi, ne vēlāk kā 1 (vienas) darba dienas laikā no atbilstoša pieprasījuma saņemšanas brīža.
    17.05.2016. Asfaltbetona seguma ieklāšanas darbi LMT administratīvās ēkas cokolstāvā līdz 30.05.2016. Piegādātāja izvēles procedūras noteikumi (.pdf)
    15.03.2016. Publisko elektronisko sakaru tīkla infrastruktūras objektu ierīkošana un darbu izpilde tajos līdz 31.03.2016. plkst. 14.00 Konkursa nolikums un tā pielikumi tiek izsniegti pēc atbilstoša Pretendenta pieprasījuma, kas nosūtīts līdz 2016.gada 24.marta, plkst.14:00, uz elektroniskā pasta adresi: LMTiepirkums@lmt.lv. Konkursa nolikums un tā pielikumi tiek izsniegti elektroniskā veidā uz katra konkrētā Konkursa Pretendenta elektroniskā pasta adresi, ne vēlāk kā 1 (vienas) darba dienas laikā no atbilstoša pieprasījuma saņemšanas brīža.
    19.08.2015. SIA "Latvijas Mobilais Telefons" energoaudits līdz 07.09.2015. plkst. 12.00 Iepirkuma procedūras noteikumi (.pdf)
    Sadarbības piedāvājuma veidlapa (.pdf)
    22.09.2015. Automātisko vārtu un karuseļtipa ārdurvju profilaktiskās apkopes un remonta darbi līdz 24.09.2015. plkst. 09.00 Piegādātāja izvēles procedūras noteikumi (.pdf)
    Piedāvājuma forma (.pdf)
    Iekārtu saraksts, atrašanās vieta, skaits un apkopes darbu periodiskums (.pdf)
    Iekārtu tehniskās apkopes darbu apraksts (.pdf)
    1
    2
    3

    Sadarbības partneriem

  • Visa informācija
  • Visa informācija

    Aizvērt
    01

    LMT GRUPAS ĒTIKAS UN UZVEDĪBAS KODEKSS

    LMT grupas ētikas un uzvedības kodekss
    02

    LMT GRUPAS AIZSARGĀJAMĀS INFORMĀCIJAS APSTRĀDES PRASĪBAS

    LMT grupas aizsargājamās informācijas apstrādes prasības
    04

    LMT GRUPAS PIEGĀDĀTĀJU UZVEDĪBAS KODEKSS

    LMT grupas piegādātāju uzvedības kodekss
    05

    NUMURA PĀRVIETOŠANAS PAKALPOJUMS

    Par katra numura pārvietošanu no LMT (un virtuālajiem operatoriem, kuri sniedz pakalpojumus LMT tīklā, t.sk., SIA “ZetCOM”) uz cita operatora tīklu saņēmēja operatoram jāmaksā 7,98 € + PVN. Šī maksa tiek piemērota no 2008. gada 1. marta.

    06

    ZIEDOJUMU POLITIKA

    LMT ziedojumu politika
    07

    LMT INTEGRĒTĀ KVALITĀTES, VIDES UN INFORMĀCIJAS DROŠĪBAS POLITIKA

    LMT Integrētā kvalitātes, vides un informācijas drošības politika
    08

    LMT PUBLISKĀ TELEFONA TĪKLA PIESLĒGUMA PUNKTA PARAMETRI

    Abonenta identifikācijas moduļa (SIM) kartes pieslēguma punkta parametri
    Abonenta identifikācijas modulis (SIM karte) saskaņā ar ETSI TS 102 221 V11.0.0 un 3GPP TS 31.102 V11.4.0 noteiktajiem kartes fiziskajiem, elektriskajiem, savienojuma un drošības parametriem.
    Bezvadu tīkla saskarne
    Atbilstoši IEEE 802.11b/g/n/ac, 2.4GHz/5GHz.
    Ethernet savienojuma pieslēguma punkta parametri
    - Fiziskā saskarne – ligzda RJ 45 atbilstoši EN 60603-7, ISO/IEC 8877 vai ISO/IEC 10173.
    - Elektriskā saskarne un savienojuma parametri un pārraides vide atbilstoši ISO/IEC 8802-3, IEEE 802-3.

    09

    STARPSAVIENOJUMA PIEDĀVĀJUMS

    Piedāvājums Latvijas elektronisko sakaru komersantiem publisko telefonu tīklu starpsavienojumam ar LMT.
    Starpsavienojuma pamatpiedāvājums

    10

    STARPSAVIENOJUMA PAKALPOJUMU TARIFI FIKSĒTAJĀ TELEFONU TĪKLĀ

    Starpsavienojuma pakalpojuma tarifi LMT publiskajā individuālā fiksētajā telefonu tīklā:
    1) savienojuma ierīkošana toā pabeigšanai – 0.00083 € par izsaukumu + PVN;
    2) savienojuma minūtes pabeigšana – 0.00076 € par minūti + PVN.

    11

    PIEDĀVĀJUMS VIESABONĒŠANAI LMT TĪKLĀ

    Piedāvājums ārvalstu mobilo elektronisko sakaru tīklu operatoriem viesabonēšanai LMT elektronisko sakaru tīklā.
    Piedāvājums viesabonēšanai LMT tīklā (en)



    12

    PIEDĀVĀJUMS VIESABONĒŠANAS TĀLĀKPĀRDOŠANAI

    Piedāvājums elektronisko sakaru komersantiem LMT infrastruktūras izmantošanai viesabonēšanas ārvalstīs tālākpārdošanai elektronisko sakaru komersanta gala lietotājiem.
    Piedāvājums viesabonēšanas tālākpārdošanai (en)

    14

    TRAUKSMES CELŠANAS POLITIKA

    Trauksmes celšanas politika

    15
    ansamblis ERAF

    Eiropas savienības projekts:
    "Elektronikas, optikas, elektrotehnikas un telekomunikācijas uzņēmumu darbinieku prasmju pilnveidošana"
    Nr. 1.2.2.1/16/A/011
    Projekta īstenošanas laiks:
    2016. gada 1. jūlijs–2022. gada 31. decembris

    16
    img

    SIA „Latvijas Mobilais Telefons” 2014. gada 1. decembrī ir noslēgusi līgumu Nr.KPFI-15.4/137 ar LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju un SIA „Vides investīciju fonds” par projekta „Siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšana SIA „Latvijas Mobilais Telefons”” īstenošanu.

    SIA „Latvijas Mobilais Telefons” 2015. gada 16. februārī ir noslēgusi uzņēmuma līgumu par gaismekļu piegādi un uzstādīšanu Ropažu ielā 6, Rīgā ar SIA „VIZULO” un SIA „VIZULO Solutions”. Gaismekļu piegādi, uzstādīšanu un nodošanu ekspluatācijā paredzēts realizēt līdz 2015. gada 28. aprīlim. Līgums noslēgts projekta Nr.KPFI-15.4/137 „Siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšana SIA „Latvijas Mobilais Telefons”” ietvaros.

    PROJEKTU FINANSIĀLI ATBALSTA KLIMATA PĀRMAIŅU FINANŠU INSTRUMENTS.

    VAIRĀK INFORMĀCIJAS
    www.varam.gov.lv un
    www.lvif.gov.lv

    1
    2
    3
    * Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
    Aizvērt

    Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!