Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

LMT internets


Nedarbojas internets – kā rīkoties?

Ja līdz šim ar internetu viss ir bijis kārtībā, vispirms iesakām "restartēt" iekārtu – izslēgt un ieslēgt telefonu, datoru vai rūteri, atvienot modemu. Ļoti bieži ar to problēma ir atrisināta!

Esmu iztērējis iekļauto interneta apjomu un internets ir lēns – kā to mainīt?
Vairums LMT mobilā interneta pakalpojumu paredz noteiktu interneta apjoma lietošanu par fiksētu mēneša maksu. Kad šis apjoms būs iztērēts, mēs Tev nosūtīsim īsziņu. Tad vari izvēlēties – lietot internetu līdz mēneša beigām bez maksas ar samazinātu ātrumu (līdz 64 Kb/s lejupielādei, 16 Kb/s augšupielādei), iegādāties vienreizēju papildu interneta apjomu bez ātruma ierobežojuma par fiksētu maksu vai pieslēgt citu LMT interneta pakalpojumu ar lielāku iekļauto interneta apjomu.
Kā rīkoties, ja telefonā nedarbojas mobilais internets?
1. Lūdzu, pārliecinies, vai mājas lapas adrese ierakstīta pareizi.
2. Pārbaudi, vai internets darbojas, piem., pamēģini vēlreiz atvērt kādu mājas lapu.
3. Ja internets pirms brīža vēl darbojās un uzstādījumi nav mainīti, pārliecinies, vai ir tīkla pārklājums.
4. Ja ar šo telefonu internetu izmanto pirmo reizi, pārliecinies, vai ir izpildīti visi priekšnoteikumi mobilā interneta lietošnai (t.sk. telefonā ir uzstādīti LMT mobilā interneta parametri).
5. Ja tiešām nekas no minētā nelīdzēja, lūdzu, sazinies ar mums – centīsimies palīdzēt.
Kādēļ nesaņemu e-pastus telefonā?
Ja Tev ir aizdomas, ka nesaņem e-pastus, lūdzu, pārliecinies, vai Tev ir pieslēgts mobilais internets telefonā un tas darbojas – piemēram, pamēģini atvērt kādu mājas lapu. Un atceries – lai saņemtu e-pastus, telefonā ir jābūt pareizi uzstādītiem e-pasta konfigurēšanas parametriem. Ja internets darbojas, bet e-pasts joprojām nestrādā, lūdzu, sazinies ar mums – palīdzēsim!
Kādēļ man neizdodas nosūtīt e-pastus no telefona?
Lūdzu, pārliecinies, vai internets ir pieslēgts un darbojas, piemēram, atver kādu mājas lapu. Papildus pārbaudi, vai Tavs e-pasta pakalpojuma sniedzējs atļauj ārējo POP3 piekļuvi. Arī tad, ja iepriekš jau izdevies nosūtīt e-pastu, pārbaudi, vai visi interneta un e-pasta konfigurācijas parametri ir uzstādīti pareizi.

Ja e-pasta sūtīšanai izmanto izejošo SMTP serveri com.lmt.lv, pārliecinies, ka esi pieslēdzies LMT internetam un nevis Wi-Fi. Pārbaudi, vai konfigurācijas parametros pie drošā savienojuma veida SSL un nepieciešamības autorizēties (required Sign in) ir norādīts OFF/NONE un ports 25

Ja Tavs telefons atbalsta un e-pasta sūtīšanai vienlaicīgi izmanto dažādu interneta pakalpojuma sniedzēju izejošos serverus, iespējams, ka problēma rodas tādēļ, ka Tavs telefons automātiski nepārslēdzas no viena servera uz otru. Pārliecinies, vai e-pasta sūtīšanai izmanto atbilstošo interneta pakalpojuma sniedzēju. Un, protams, jebkuru neskaidrību gadījumā droši sazinies ar mums.
Vai manam telefonam un/vai datoram ir nepieciešami programmatūras atjauninājumi?
Neatkarīgi no tā, vai Tavā rīcībā ir mūsdienīga ierīce vai vecāks modelis, programmatūras atjauninājumi (software update) vienmēr ir vēlami. To mērķis ir uzlabot programmatūras darbību.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!