Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

LMT internets


Kā varu pārliecināties, kādu INTERNETS TELEFONĀ pakalpojumu es lietoju?
Lai pārliecinātos, kādu INTERNETS TELEFONĀ pakalpojumu lieto, sūti IT? uz numuru 1688, jautā jebkurā LMT klientu centrā vai noskaidro to Mans LMT.
Kā var pieslēgt Internets telefonā NEATKARĪBA?
Izvēlies ērtāko veidu, kā pieslēgt Internets telefonā NEATKARĪBA, un iegūsti interneta brīvību Latvijā!
Cik ilgā laikā pēc pieprasījuma īsziņas nosūtīšanas tiek aktivizēts Internets telefonā NEATKARĪBA?
Tiklīdz esi saņēmis apstiprinājuma īsziņu, esi drošs – Tavā rīcībā internets telefonā bez apjoma un ātruma ierobežojuma Latvijā!
Vai tiešām ar NEATKARĪBU varu lietot internetu telefonā, cik vien vēlos?
Ar NEATKARĪBU Latvijā var lietot internetu telefonā, cik vien vēlies! NEATKARĪBA ir brīva no apjoma un ātruma ierobežojuma.
Svarīgi!
Ikvienam LMT klientam ir saistoši LMT pakalpojumu godīgas lietošanas principi.
Vai Internets telefonā NEATKARĪBA ir pieejams jebkura LMT balss tarifu plāna lietotājam?
NEATKARĪBAS iespējas var izmantot jebkura LMT balss tarifu plāna lietotāji!
Kas notiek brīdī, kad Internets telefonā iekļautais apjoms iztērēts?
Brīdī, kad Tavs interneta apjoms ir iztērēts, interneta pārlūkā atvērsies jauna lapa, un Tev tiks piedāvātas vairākas iespējas. Tu varēsi izvēlēties abonēt lielāku interneta apjomu vai turpināt lietot internetu līdz mēneša beigām ar būtiski samazinātu ātrumu.
Kas notiek, ja pēc sava interneta iztērēšanas neizvēlos abonēt lielāku Internets telefonā soli?
Līdz mēneša beigām var turpināt lietot internetu ar būtiski samazinātu ātrumu – lejupielādei līdz 64 Kbit/s, augšupielādei līdz 16 Kbit/s.
Kā rīkoties, ja lietoju internetu ar samazinātu ātrumu, tomēr izlemju abonēt nākamo soli?
Jebkurā brīdī ir iespēja izvēlēties lielāku interneta apjomu. Lai abonētu, nosūti pieprasījuma īsziņu ar izvēlēto interneta apjomu (piem., 50MB, 150MB, 1GB, IT u.tml.) uz numuru 1688. To var izdarīt arī Mans LMT.
Kā rīkoties, ja vēlos abonēt mazāku Internets telefonā apjomu?
Pāreja uz zemāku INTERNETS TELEFONĀ soli ir iespējama Mans LMT, kā arī jebkurā LMT klientu centrā.

Lūdzu, ievēro!
Pārejot no lielāka interneta soļa uz mazāku, šajā mēnesī iztērētais apjoms tiks atskaitīts no jaunā pakalpojuma (mazākā soļa) apjoma. Abonēšanas maksa tiks aprēķināta proporcionāli dienu skaitam mēnesī, kuru laikā atbilstošais pakalpojums ir bijis pieslēgts.

Cik lielu interneta apjomu saņemšu, pārejot uz nākamo Internets telefonā soli?
Tas atkarīgs no tā, kuru interneta apjomu esi izvēlējies.
  • Lietojot 50 līdz 200 MB, solis ir 50 MB, 200 MB līdz 1GB – 200 MB, bet no 1 līdz 2 GB solis ir 1 GB.
  • Izvēloties Internets telefonā NEATKARĪBA, par apjomu galva nav jālauza – lieto internetu ik mēnesi, cik vien nepieciešams, bez apjoma un ātruma ierobežojuma Latvijā!
Neatkarīgi no interneta apjoma, maksa par katru nākamo soli ir nemainīga – tikai 1.00 €/mēn., un tā tiek aprēķināta pa dienām.
Vai varēšu lietot arī tarifu plānā iekļauto internetu, ja izvēlos nākamo Internets telefonā soli?
Jā, protams! Pakalpojuma INTERNETS TELEFONĀ un tarifu plānā iekļautais interneta apjoms summējas.
Vai nepieciešamības gadījumā var iegādāties papildu interneta apjomu?
Vienreizējā papildu interneta apjoma iegāde nav pieejama. Taču Tev jebkurā brīdī ir iespēja izvēlēties nākamo INTERNETS TELEFONĀ soli, maksājot par to tikai 0,71 Ls/mēn. 1 €/mēn. vairāk!
Ja Internets telefonā apjoms mēnesī netiek iztērēts – jāmaksā visa noteiktā mēneša maksa?
INTERNETS TELEFONĀ maksa tiek aprēķināta par visu piešķirto interneta apjomu, un neizlietotais interneta apjoms netiek pārcelts uz nākamo mēnesi.
Kā varu pāriet uz lielāku Internets telefonā soli?
Brīdī, kad Tavs INTERNETS TELEFONĀ apjoms ir iztērēts, interneta pārlūkā atvērsies jauna lapa, un Tev tiks piedāvātas vairākas iespējas. Tu varēsi izvēlēties sev atbilstošāko interneta apjomu un abonēt to ar vienu pieskārienu telefona ekrānam.

Tāpat Tev jebkurā brīdī ir iespēja pieslēgt lielāku soli, nosūtot pieprasījuma īsziņu* ar izvēlēto interneta apjomu (100MB, 150MB, 200MB, 400MB, 600MB, 800MB, 1GB, 2GB vai IT) uz numuru 1688.

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām.
Kā Internets telefonā apjomu ietekmē tarifu plāna maiņa?
Pakalpojums INTERNETS TELEFONĀ netiek atslēgts, Tu varēsi turpināt lietot savu interneta apjomu atbilstoši pakalpojuma nosacījumiem.
Vai pakalpojums Internets telefonā tiek saglabāts, ja veic abonenta maiņu?
Jā, pakalpojums INTERNETS TELEFONĀ tiek saglabāts.
Vai Internets telefonā piedāvājums ir pieejams jebkura LMT tarifu plāna lietotājam?
Esošais INTERNETS TELEFONĀ piedāvājums un interneta apjoma soļi ir pieejami visu aktuālo LMT tarifu plānu lietotājiem – BRĪVĪBA, MŪSĒJIE un MANS MINI.
Kāds interneta apjoms būs pieejams nākamajā mēnesī, ja izvēlos lielāku interneta soli?
Nākamajā mēnesī būs pieejams tas INTERNETS TELEFONĀ pakalpojums un apjoms, kas ir pieslēgts pēdējais.
Vai Internets telefonā NEATKARĪBA var izmantot arī ārvalstīs?
Visi INTERNETS TELEFONĀ pakalpojumi, t.sk. NEATKARĪBA, paredzēti lietošanai Latvijā.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!