Kā nodot iekārtu remontā

2020. gada 16. aprīlī

Neskatoties uz jauno situāciju valstī, saprotams, ka mobilie telefoni, planšetes, datori un citas iekārtas joprojām mēdz sabojāties vai saplīst. Kā rīkoties šādā situācijā droši un atbildīgi? Nodot remontā garantijas, maksas un arī apdrošināšanas iekārtas tagad ir vieglāk par vieglu – to visu var izdarīt attālināti, raiti un ērti! 

Ja vēlies nodot iekārtu remontā 

  • Pieteikt iekārtu remontam var TSC mājaslapā ŠEIT
  • Reģistrācijas formā varēsi izvēlēties ērtāko nosūtīšanas veidu (Omniva pakomāts, DPD kurjers vai pakomāts). 
  • Garantijas dokumentus var pievienot reģistrācijas formā. 
  • Salaboto iekārtu pēc remonta nosūtīsim uz Tavu izvēlēto saņemšanas adresi vai paku skapi. 
  • Arī samaksāt varēsi turpat – TSC mājaslapā.
 

Ja iekārta ir nodota kādā no LMT klientu centriem, kas tagad ir slēgts

 Neraizējies – mēs Tev piezvanīsim, lai vienotos, kā nosūtīt Tev salaboto iekārtu.

  Savas iekārtas remonta statusam vienmēr vari sekot līdzi ŠEIT.


TSC zinošie meistari ir Tavā rīcībā!
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!