Meklēt
 

Telefoni un Datori


 

Iekārtas remonta statuss

Kur varu nodot iekārtu remontam?

Nodot remontā garantijas, maksas un arī apdrošināšanas iekārtas ir vieglāk par vieglu – to visu var izdarīt attālināti, raiti un ērti!

  • Pieteikt iekārtu remontam var TSC mājaslapā ŠEIT.
  • Reģistrācijas formā varēsi izvēlēties ērtāko nosūtīšanas veidu (Omniva pakomāts, DPD kurjers vai pakomāts). 
  • Arī garantijas dokumentus var pievienot reģistrācijas formā. 
  • Salaboto iekārtu pēc remonta nosūtīsim uz Tavu izvēlēto saņemšanas adresi vai paku skapi. 
  • Arī samaksāt varēsi turpat – TSC mājaslapā. 

Tāpat iekārtas remontam var nodot jebkurā LMT klientu centrā – kurā vien Tev ērtāk!

Mūsu rīcībā ir augstvērtīgas un mūsdienīgas testēšanas iekārtas, kas nepieciešamas, lai mūsu kompetentie speciālisti varētu nodrošināt kvalitatīvu remontu neatkarīgi no tā, kāda ražotāja iekārtu Tu lieto. Plašāka informācija par ražotājiem pieejama ŠEIT.
Kādos gadījumos es varu meklēt servisa speciālistu palīdzību?

Mūsu kompetentie mobilo telekomunikāciju iekārtu servisa speciālisti piedāvā dažādus pakalpojumus.

  • Telekomunikāciju iekārtu garantijas remonts (atbilstoši ražotāju nosacījumiem)
  • Telekomunikāciju iekārtu ārpusgarantijas remonts
  • Datu saglabāšana un pārnešana no vienas iekārtas uz citu
Cik ātri iekārta tiks salabota?
Nemainīgi tiecamies nodrošināt teicamu klientu servisu un pakalpojumu kvalitāti, lai radītu pozitīvas emocijas pat tad, ja nācies saskarties ar tehniskām problēmām. Neskatoties uz to, ka pēdējo gadu laikā būtiski palielinājies iekārtu apjoms, mums ir izdevies ievērojami samazināt remonta laiku – remontu veicam iespējami īsā laikā, nepārsniedzot 15 darba dienas. Ja nepieciešams pasūtīt rezerves daļas no ražotājfirmām, mēs noteikti informēsim par remonta termiņa pagarināšanas nepieciešamību.
Retos gadījumos, ja remonts prasa īpaši sarežģītu risinājumu, iekārtu nosūtīsim uz citas ES valsts servisu.

Iekārtas remonta laikā iespēju robežās piedāvājam saņemt lietošanā pagaidu iekārtu.
Kādos gadījumos garantijas remontu man var atteikt?
Bezmaksas garantijas remonts netiek nodrošināts, ja iekārtas bojājums radies ražotāju noteikumiem neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā, piemēram, mehāniski bojājumi, mitruma ietekme, ražotāju neapstiprinātu programmnodrošinājuma instalēšana un citu defektu novēršana, kas neietilpst ražotāja garantijas remonta ietvaros un ir radusies lietotāja vainas dēļ.
Kā varu noskaidrot iekārtas remonta statusu?
Atbildi uz šo jautājumu visvienkāršāk iegūt ŠEIT, ievadot IMEI kodu.

Tāpat ir iespēja piezvanīt pa tālr. 67808808 – būs jānosauc iekārtas remonta kvīts numurs vai IMEI kods, un servisa centra speciālisti Tevi informēs par remonta statusu.
Kādas ir iekārtas remonta izmaksas?
PakalpojumsMaksa
( ar PVN)
Garantijas remonts0.00
Iekārtas tehniskā stāvokļa diagnostika15.00
Mobilo tālruņu/viedtālruņu remonts*15.00–40.00
Planšetu remonts*35.00
Korozijas seku likvidēšana30.00
Programmnodrošinājuma atjaunošana15.00
Datu saglabāšana 20.50
* Cena ir atkarīga no remonta sarežģītības pakāpes un tiek saskaņota ar klientu.
  Cenā nav iekļauta rezerves daļu vērtība.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!