Telefoni un Datori


Kam ir piemērojama iekārtu apdrošināšana?
Iekārtu apdrošināšana ir piemērojama privātiem un korporatīviem klientiem, kuri:
  • dzīvo Latvijā;
  • iegādājas vai slēdz līgumu (NOMAKSA, ATVĒRTAIS) par iekārtu jebkurā LMT tirdzniecības kanālā (klientu centros, e-veikalā).

Apdrošināšana ir spēkā arī tad, ja iekārtu lietoja apdrošināšanas ņēmēja ģimenes locekļi vai cits korporatīvā klienta, kurš iegādājās apdrošināšanu, darbinieks. Tāpat apdrošināšana ir spēkā, ja iekārtu izmantoja citas pilnvarotās privātpersonas, ar nosacījumu, ka šāda lietošana notika īslaicīgi.
Kur darbojas iekārtu apdrošināšana?
Iekārtu apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē.
Vai varu izbeigt apdrošināšanu?
Tu vari izbeigt apdrošināšanu jebkurā brīdī nekavējoties. To var izdarīt jebkurā LMT klientu centrā vai Mans LMT. Ja apdrošināšana ir izbeigta, tā ir spēkā līdz plkst. 23.59 tajā dienā, kurā izbeigšana tika pieprasīta.
Svarīgi! Pēc apdrošināšanas izbeigšanas atjaunot polisi konkrētajai iekārtai nav iespējams.
Kā es varu samaksāt ikmēneša maksu (prēmiju)?
Pirmos divus mēnešus par apdrošināšanu nav jāmaksā. Pēc tam, sākot no 3. mēneša, ikmēneša maksa (prēmija) tiks iekļauta Tavā LMT rēķinā. Lūdzu, seko līdzi, lai LMT rēķini tiktu samaksāti norādītajā termiņā un pilnā apjomā!
Ko sedz apdrošināšana?
Pēkšņus un neparedzētus* ārēji radītus fiziskus bojājumus, t.sk. zādzību vai nozaudēšanu, kā arī neatļautu lietošanu kompensējamas zādzības vai nozaudēšanas gadījumā (t.i. izmaksas sakarā ar tālruņa vai interneta datplūsmu, kas iekļautas LMT pakalpojumu rēķinā saistībā ar Tavu mobilo iekārtu, ar nosacījumu, ka neatļautas personas izmantošana notika saistībā ar atlīdzināmu zādzību vai nozaudēšanu).
* Tāds, kas noticis negaidīti, parasti to nav iespējams paredzēt un tādējādi novērst.
Ko apdrošināšana nesedz?
Pilnu izņēmumu un ierobežojumu aprakstu, lūdzu, lasi LMT Iekārtu apdrošināšanas noteikumos un nosacījumos.

Apdrošināšana nesedz bojājumus, kas atlīdzināmi ražotāja vai piegādātāja garantijas ietvaros, vai bojājumus, par kuriem ir atbildīgs pārdevējs saskaņā ar piemērojamo likumu vai atbilstoši atrunātajiem garantijas noteikumiem. Tas attiecas uz darbības traucējumiem saistībā ar iekšējiem bojājumiem, kas pastāvēja iegādes brīdī. Turklāt apdrošināšana nesedz, piemēram, nolietojumu, nepareizu lietošanu vai apkopi.

Tāpat apdrošināšana nesedz mobilās iekārtas zādzību/nozaudēšanu, kura atstāta bez uzraudzības publiskās telpās vai publiskā vietā, kur iekārtai var piekļūt nepiederošas personas (pat tad, ja telpas bija slēgtas). Piemēram, ja iekārta atrodas Tavā somā sporta zālē un tā tiek nozagta no somas, zādzība netiek segta. Taču, ja esi ieslēdzis iekārtu skapītī, skapī vai atvilktnē un var tikt konstatēta ielaušanās, prasība tiek segta. Ja esi atstājis savu iekārtu restorānā uz galda un tā pazūd, prasība netiks segta.

Svarīgi! Tev būs jāspēj aprakstīt notikumus, kā arī jānosauc laiks un vieta.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!