Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

Tavai drošībai


Kā rīkoties, ja SIM karte un/vai telefons ir nozagts vai nozaudēts?
Nekavējoties paziņo to mums – zvani jebkurā laikā pa tālruni 8076 8076 vai nāc uz tuvāko LMT klientu centru, lai mēs varētu nobloķēt SIM karti un pasargāt Tavu pieslēgumu no ļaunprātīgas izmantošanas. Jaunu SIM karti varēsi saņemt jebkurā klientu centrā, numurs paliks tas pats.
Atceries, ka zādzības gadījumā noteikti jāinformē policija!
Kā rīkoties, ja telefons ar SIM karti tiek nozaudēts vai nozagts ārvalstīs?

Ja telefons tiek nozaudēts vai nozagts ārvalstīs, nekavējoties (jebkurā diennakts laikā) sazinies ar mums pa tālruni +371 2931 9911 vai raksti e-pastu uz info@lmt.lv. Atceries, ka zādzības gadījumā ir jāinformē policija!

Ja kāds Tavu telefonu izmanto ļaunprātīgi, Tavs rēķins aug, Tev nezinot. :( Tādēļ aicinām paziņot par telefona nozaudēšanu pēc iespējas ātrāk.

Atgriežoties Latvijā, nāc uz tuvāko LMT klientu centru – izsniegsim Tev jaunu SIM karti.

Kā nobloķēt nozaudētu telefonu?
Ja vēlies nobloķēt telefona aparātu, Tev jāuzraksta iesniegums, kurā jānorāda telefona IMEI kods. Parakstītu iesniegumu var ieskenēt un atsūtīt pa faksu 67773707 vai e-pastu info@lmt.lv, vai arī atnes to uz tuvāko LMT vai Trodeks klientu centru.
Kas ir IMEI kods?
Līdzīgi kā cilvēkam ir personas kods, tā arī katram telefona aparātam ražotājs piešķir unikālu IMEI kodu, kas kalpo aparāta atpazīšanai mobilo sakaru tīklā.
IMEI kods sastāv no 15 ciparu kombinācijas. Tā kā šis kods ir unikāls, divu telefonu ar vienādu IMEI kodu nedrīkstētu būt. Diemžēl ir konstatēti gadījumi, kad vairāki telefoni ir darbojušies ar vienādu IMEI kodu. Šāda situācija rodas, nelegāli kopējot kāda telefona IMEI kodu vairākos citos telefonos, lai gan MK noteikumi Nr.561 aizliedz lietot telefonus ar viltotiem IMEI kodiem. Tas nozīmē – ja kāds telefona lietotājs paziņo par zādzību vai nozaudēšanu, tiek bloķēts gan šis telefons, gan arī pārējie ar to pašu IMEI kodu jebkurā mobilo sakaru tīklā.
Var gadīties, ka Tu pat nenojaut, ka Tava telefona IMEI ir viltots. Šāda situācija var rasties, ja telefons ir atdots, dāvināts vai pirkts "no rokas". Riska grupā, piemēram, ietilpst šādi IMEI kodi:
000000000000000
012345678901230
099999001234560
135790246811220
350305260000000
351488203828803
447967894000440 u.c.
Kā atbloķēt sava telefona IMEI kodu?
Ja telefona aprāts, kuru esi nobloķējis kā nozaudētu, ir atradies, Tev jāraksta iesniegums ar lūgumu telefona IMEI kodu atbloķēt. Parakstītu iesniegumu vari ieskenēt un atsūtīt pa faksu 67773707 vai e-pastu info@lmt.lv, vai arī atnāc uz tuvāko LMT vai Trodeks klientu centru – telefonu atbloķēsim!
Kā pārbaudīt telefonu, ja vēlos to iegādāties “no rokas”?
Telefonu vislabāk pārbaudīt klātienē un kopā ar speciālistiem, tādēļ nāc uz tuvāko LMT klientu centru un ņem telefonu līdzi – pārbaudīsim, vai tas nav zagts, bloķēts, vai īpašniekam nav parādu. Protams, aptuvenu informāciju varam sniegt arī pa telefonu, taču par tās precizitāti galvot nevaram.
Kā pārbaudīt, ka telefons, kuru plānoju iegādāties “no rokas”, darbojas?
Vislabāk nāc uz LMT vai Trodeks klientu centru, ņemot šo telefonu līdzi. Pievērs uzmanību, ka SIM kartes ievietošana nesniegs pilnīgu informāciju par mobilo telefonu, kuru plāno iegādāties.
Kā var noskaidrot telefona IMEI kodu?
Nospied šādu taustiņu kombināciju: *#06#
IMEI kods būs redzams Tava telefona ekrānā.
Kam jāpievērš uzmanība, ja plānoju iegādāties telefonu ārvalstīs?
Pirms pirkuma noteikti noskaidro, vai telefons darbojas GSM 900/1800 MHz, UMTS 900/2100 MHz vai LTE 1800 MHz sistēmā. Lūdzu, pārliecinies, ka tas ir legālas izcelsmes, nav nobloķēts kā nozaudēts vai zagts un nav vietējā operatora subsidēts.
Kādas sistēmas telefonus var izmantot LMT tīklā?
LMT tīkls atbalsta GSM 900/1800, UMTS 900/2100 un LTE 1800 sakaru sistēmas standartus.
Kā varu atbloķēt mobilo telefonu, kas bloķēts ar aparāta drošības kodu?
Drošības kods nav PIN vai PUK kods. Ja telefona drošības kods nav zināms, aicinām interesēties firmā, kur telefonu iegādājies. Ja aparāts pirkts "no rokas", nāc uz jebkuru LMT vai Trodeks klientu centru – centīsimies palīdzēt!
Kā rīkoties, ja esmu atradis svešu telefonu?
Lūdzam nekavējoties to nogādāt tuvākajā LMT vai Trodeks klientu centrā.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!