• Autorizēties
 



Mācies uzvarēt

Iedvesmojušies no ikgadējās robotu sacensības RoboMaster labākajiem piemēriem, DJI inženieri izstrādājuši izglītības robotu, kas palīdzēs atraisīt ikviena jaunā zinātnes entuziasta potenciālu. RoboMaster S1 ar īpašiem spēļu režīmiem un inteliģentajām funkcijām sniedz iespēju padziļināti apgūt matemātiku, fiziku, programmēšanu un citas zinātnes. Tas sastāv no 46 programmējamām daļām, ko var salikt gluži kā konstruktoru, un sešiem programmējamiem mākslīgā intelekta moduļiem. Ar šķēršļu atpazīšanas sensoriem un pilnpiedziņas sistēmu aprīkoto robotu var ieprogrammēt veikt dažādas darbības, izmantojot skolēniem piemēroto Scratch 3.0 vai mākslīgā intelekta jomā pielietoto Python programmēšanas valodu. Tas spēj sekot līnijai uz ceļa, pagriezties krustojumos, ar noteiktu intervālu šaut plastmasas bumbiņas vai lāzerstaru ar skaņu, atskaņot skaņas un mūziku. Mākslīgā intelekta tehnoloģijas ļauj mašīnai atpazīt žestus, skaņas un arī citus S1 robotus.

DJI Robomaster S1

MODELIS: ROBOMASTERS1

Mācies uzvarēt

 
Krāsa
Samaksas veids
Ar Nomaksas līgumu
22.88 €/mēn.*
Vairāk par Nomaksas līgumu

36 mēn.
24 mēn.
12 mēn.
6 mēn.
3 mēn.


36 mēnešu termiņu piedāvājam tiem, kas ir LMT klienti vismaz 3 mēnešus.



Pirmā iemaksa
0.00

< 10% pirmā iemaksa pieejama tikai tiem, kas ir LMT klienti vismaz 3 mēnešus.


Pērkot uzreiz
549.00



Atceries – personu apliecinošs dokuments ir PASE vai ID KARTE!
Paredzamā bezmaksas piegāde no 05.06.2020.
Iekārtas apraksts

Iedvesmojušies no ikgadējās robotu sacensības RoboMaster labākajiem piemēriem, DJI inženieri izstrādājuši izglītības robotu, kas palīdzēs atraisīt ikviena jaunā zinātnes entuziasta potenciālu. RoboMaster S1 ar īpašiem spēļu režīmiem un inteliģentajām funkcijām sniedz iespēju padziļināti apgūt matemātiku, fiziku, programmēšanu un citas zinātnes. Tas sastāv no 46 programmējamām daļām, ko var salikt gluži kā konstruktoru, un sešiem programmējamiem mākslīgā intelekta moduļiem. Ar šķēršļu atpazīšanas sensoriem un pilnpiedziņas sistēmu aprīkoto robotu var ieprogrammēt veikt dažādas darbības, izmantojot skolēniem piemēroto Scratch 3.0 vai mākslīgā intelekta jomā pielietoto Python programmēšanas valodu. Tas spēj sekot līnijai uz ceļa, pagriezties krustojumos, ar noteiktu intervālu šaut plastmasas bumbiņas vai lāzerstaru ar skaņu, atskaņot skaņas un mūziku. Mākslīgā intelekta tehnoloģijas ļauj mašīnai atpazīt žestus, skaņas un arī citus S1 robotus.



Tev varētu patikt arī...

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!