Meklēt
 

#PaliecMājās


Kas ir "zaļā zona"?
Paužot atbalstu valdības un mediķu centieniem cīņā pret Covid-19 pandēmiju, Latvijas uzņēmumi kopīgi ir radījuši vienotu vizuālo identitāti apmeklētāju ērtībām un veselībai. Ikviens uzņēmums, kas pievienojas šai iniciatīvai, pie ieejas izvieto informatīvus materiālus, kas informē klientus, ka pakalpojumu sniedzējs strādā drošajā jeb zaļajā zonā. Šīs zīmes apliecina, ka gan personāls, gan apmeklētāji var uzrādīt Covid-19 sertifikātu (ir noslēguši vakcinācijas procesu vai izslimojuši Covid-19).
Vai LMT klientu centros un veikalos būs zaļā zona?
Jā, LMT no 11.10.2021. pakāpeniski uzsāk darbu zaļās zonas režīmā. Tas nozīmē, ka 100% darbinieku, kuri strādā ar klientiem klātienē, būs vakcinējušies pret Covid-19 vai to izslimojuši. Savukārt visiem klientu centru un veikalu apmeklētājiem būs jāuzrāda Covid-19 sertifikāts – vai arī jāizmanto attālinātās apkalpošanas iespējas.
Vai klienti varēs apmeklēt LMT veikalus ar negatīvu Covid testu?
LMT klientu centrus varēs apmeklēt tikai ar sadarbspējīgu Covid sertifikātu, kas apliecina, ka persona ir vakcinējusies pret Covid-19 vai arī vīrusu pārslimojusi.
Kā tiks ieviesta jaunā klientu centru apmeklējuma kārtība?
Jaunā klientu centru apmeklējuma kārtība tiks ieviesta pakāpeniski, sākot no 11.10.2021.
Vai pie ieejas LMT klientu centrā būs "zaļās zonas" marķējums?
LMT klientu centri, kas būs izpildījuši zaļās zonas prasības (100% vakcinēts personāls), būs uzskatāmi marķēti un apliecinās zaļās zonas esamību.
Tie klientu centri, kur personāls nebūs 100% vakcinēts, tiks marķēti atbilstošās krāsās, kas noteiktas MK noteikumos.
Vai LMT mājaslapā būs pieejama informācija, kuri klientu centri strādā zaļās zonas režīmā?
LMT klientu centru kontaktu sadaļā būs pieejama informācija, kuri klientu centri nodrošina zaļās zonas esamību. Lūdzu, seko līdzi informācijai ŠEIT.
Vai līdz 10.10.2021. visi LMT klientu centri darbojas bez ierobežojumiem, kā līdz šim?
Jā. Jaunā klientu centru apmeklējuma kārtība tiks ieviesta no š.g. 11.oktobra.
Kā varu saņemt LMT pakalpojumus, ja man nav Covid-19 sertifikāta?

Visus LMT pakalpojumus var saņemt arī attālināti. 

  • LMT pakalpojumu darbības – Mans LMT: pieslēgumu maiņa, rēķinu samaksa, jaunu pakalpojumu pieslēgšana.
  • Iekārtu un aksesuāru iegāde pieejama LMT e-veikalā.
  • Informācija par attālinātu iekārtu nodošanu remontā – TSC.lv.

Uz jautājumiem atbildam Facebook un Twitter, kā arī pa tālruni 80768076. 

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!