Sadaļā Premium Family ievadi savu adresi un pievieno pārējo lietotāju e-pastus.
Pievienotie lietotāji e-pastā saņems ielūgumu pievienoties Tavam Spotify Family kontam. Lai pievienotos, katram lietotājam būs jāieiet savā Spotify kontā vai jāizveido jauns un jāapstiprina adrese.
Svarīgi zināt
Spotify Premium Family
Spotify Premium Family ietvaros Tev tiek piešķirts galvenā konta (master) statuss ar iespēju pievienot un pārvaldīt 5 papildkontus (sub-accounts).
Visiem Spotify lietotājiem jābūt vienas mājsaimniecības locekļiem un jādzīvo vienā adresē.
Spotify Premium Family ietvaros nav pieejams bezmaksas testa periods.
Tests ir pieejams tikai tad, ja iepriekš nav izmantots Spotify Premium ne LMT Spotify Premium piedāvājuma ietvaros, ne spotify.com.
Pēc bezmaksas testa perioda beigām automātiski piemēro Spotify Premium abonēšanas maksu, ja vien testa perioda laikā nepārtrauc Spotify Premium abonēšanu.
No Spotify Premium abonēšanas var atteikties, nosūtot īsziņu STOP uz 1605.
Spotify Premium uzskaites periods ir viens mēnesis, skaitot no pieslēgšanas kalendārā datuma līdz nākamā mēneša tam pašam datumam. Ja nākamajā mēnesī nav attiecīgā datuma, tad Spotify Premium uzskaites periods ir līdz nākamā mēneša pēdējam datumam.
LMT pēcapmaksas klientiem Spotify Premium maksu iekļauj rēķinā dienā, kad sācies jauns Spotify Premium uzskaites periods. LMT Kartes lietotājiem pirmo maksu par Spotify Premium ietur dienā, kad pakalpojums pieslēgts, savukārt katru nākamo maksājumu – dienu pirms nākamā Spotify Premium uzskaites perioda sākuma.
Maksu par Spotify Premium piemēro neatkarīgi no tā, vai tas faktiski tiek izmantots.
Spotify izmantošanai nepieciešams internets, kas jāiegādājas atsevišķi.
Veicot pāreju no LMT pēcapmaksas pieslēguma uz LMT Karti un otrādi, kā arī veicot klienta maiņu, Spotify Premium pakalpojums tiek saglabāts.
Spotify Premium piedāvājums nav spēkā brīvā pirkuma gadījumā.
Visa informācija par Spotify Premium iespējām pieejama ŠEIT.
Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. Attiecībā uz datu apstrādi, ko SPOTIFY pakalpojuma ietvaros kā pārzinis veic Spotify AB, lūgums iepazīties ar konkrētā pārziņa sniegto datu apstrādes pārskatu. Šis pārzinis patstāvīgi atbild par savā pārziņā veikto datu apstrādi un ar to saistīto personu tiesību īstenošanu. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Lai nodrošinātu SPOTIFY piedāvājumu LMT klientiem, var tikt apstrādāti pamatdati, kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.