Nosaukums | Pakalpojumu sniedzējs | Ilgums | Mērķis |
---|---|---|---|
wait | LMT.lv | 1 min | Datu bāzes pieslēgšanās kļūmes gadījumā. Tiek nodrošināta novirzīšana uz paziņojuma lapu, kur fiksējas laika intervāls, pēc kāda lapa pārlādēsies uz sākumlapu, ja sistēmas kļūda ir novērsta. |
lmt_csrf_cookie_name | LMT.lv | 2h | Tiek saglabāta šifrēta vērtība, kuras sakritība tiek pārbaudīta pie katra pieprasījuma no ārējiem un iekšējiem avotiem. |
lmt_cookies_rules, manslmt_cookie_rules | LMT.lv | 1 gads | Sīkdatne nosaka laiku, kad apmeklētājs ir sācis lietot analītiskās sīkdatnes. |
session_lmtlv_prod | LMT.lv | 15min | Unikālas sesijas identifikators |
sidemenu_toggle_open | LMT.lv | 2h | Sīkdatne saglabā datus, vai autorizēts apmeklētājs vietnē Mans LMT ir atvēris vai aizvēris sāna izvēlnes. |
Nosaukums | Pakalpojumu sniedzējs | Ilgums | Mērķis |
---|---|---|---|
_ga | google.com | 2 gadi | Google Analytics sīkdatne, kas ļauj veikt unikālo apmeklētāju uzskaiti. |
_gat | google.com | 10 min | Google Analytics sīkdatne, kas ierobežo pieprasījumu apjomu. |
_gid | google.com | 24h | Google Analytics sīkdatne, kas ļauj noskaidrot apmeklētāja uzvedību tīmekļa vietnē. |
Nosaukums | Pakalpojumu sniedzējs | Ilgums | Mērķis |
---|---|---|---|
cid | adform.net | 2 mēneši | Sīkdatne nodrošina datus, kas ļauj veikt reklāmu optimizāciju, blastoties uz apmeklētāja darbībām vietnē. |
uid | adform.net | 2 mēneši | Piesaista unikālu kodu apmeklētāja pārlūkam. Balstoties uz sīkdatnes datiem, tiek veikta reklāmu pielāgošana un optimizācija. |
IDE | doubleclick.net | 1 gads | Satur unikālu kodu, kas nosaka, kuras reklāmas ir tikušas rādītas ierīcē (Google Inc. reklāmas platformas DoubleClick mērķiem). Ļauj kontrolēt reklāmu efektivitāti un pielāgot tās apmeklētājam. |
test_cookie | doubleclick.net | 1 diena | Pārbauda, vai apmeklētāja pārlūks atbalsta sīkdatnes. |
fr | facebook.com | 3 mēneši | Sīkdatne, kas palīdz sasniegt Facebook lietotāju ar tam saistošu reklāmu. |
tr | facebook.com | Sesija | Sīkdatne, kas palīdz apmeklētājam piedāvāt saistošu reklāmu vietnē Facebook. |
_fbp | facebook.com | Sesija | Sīkdatne ļauj mērīt reklāmas efektivitāti, kā arī nodrošina reklāmas pielāgošanu dažādām mērķa grupām. |
ads/ga-audiences | google.com | Sesija | Google Ads sīkdatne, kas nodrošina iespēju atkārtoti uzrunāt apmeklētāju, kura digitālās aktivitātes liecina par iespējamu preces/pakalpojuma iegādi. |
PREF | youtube.com | 8 mēneši | Sīkdatne piešķir apmeklētajam unikālu ID, ko Google izmanto, lai saglabātu statistiku par to, kā apmeklētājs izmanto YouTube videoklipus dažādās tīmekļa vietnēs. |
VISITOR_INFO1_LIVE | youtube.com | 6 mēneši | Sīkdatne novērtē apmeklētāja interneta savienojuma ātrumu, ko izmanto, lai pārraidītu atbilstošas kvalitātes YouTube videoklipu. |
YSC | youtube.com | Sesija | Sīkdatne piesaista apmeklētājam unikālu ID, lai saglabātu satistiku par skatītajiem YouTube video. |
yt-remote-cast-installed | youtube.com | Sesija | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-connected-devices | youtube.com | Pastāvīgi | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-device-id | youtube.com | Pastāvīgi | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-fast-check-period | youtube.com | Sesija | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-session-app | youtube.com | Sesija | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
yt-remote-session-name | youtube.com | Sesija | Sīkdatne saglabā apmeklētāja video atskaņotāja uzstādījumus, skatoties iesauktus YouTube video. |
rc::c | google.com | Sesija | Sīkdatne tiek izmantota, lai atšķirtu cilvēku no robotprogrammatūras (bots). |
GPS | youtube.com | 1 diena | Sīkdatne, kas piešķir apmeklētājam unikālu ID, kas ļauj noteikt iekārtas ģeogrāfisko atrašanās vietu. |
foxy_tracking | sendigo.com | 6 mēneši | Sīkdatne tiek izmantota, lai atpazītu jaunu vietnes apmeklētāju, kas ļautu pielāgot mārketinga e-pastu sūtīšanu. |
foxyId | sendigo.com | 6 mēneši | Sīkdatne tiek izvietota, lai pēc klikšķa uz saites e-pastā atpazītu jaunu vietnes apmeklētāju un pielāgotu personalizētu jaunumu sūtīšanu. |
sendigo_foxyId | sendigo.com | 6 mēneši | Izveido un saglabā foxy_tracking un foxyId sīkdatņu dublikātus, lai varētu nolasīt datus no pārlūka Local Storage. |
sendigo_push | sendigo.com | 6 mēneši | Sīkdatne tiek piešķirta vietnes apmeklētājam, kas piekrīt iznirstošo ziņojumu saņemšanai. |
C | adform.net | 1 mēnesis | Pārbauda, vai apmeklētāja pārlūks atbalsta sīkdatnes. |
2019. gadā LMT turpināja izaugsmi visos nozīmīgākajos darbības virzienos, sasniedzot 230 miljonu eiro konsolidēto apgrozījumu, kas ir par 6,2% vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmums ir tirgus līderis pēc apgrozījuma gan fiksēto, gan mobilo telekomunikāciju tirgū.
Turpinoties sabiedrības pieprasījumam pēc mobilitātes risinājumiem ikvienā dzīves jomā, joprojām strauji aug mobilā interneta patēriņa rādītāji - LMT tīklā pārraidīto mobilo datu apjoms gada laikā pieaudzis par 29%. Mainās arī klientu paradumi - jau 79% no interneta telefonā lietotājiem izvēlējušies neierobežotu datu pakalpojumu "Neatkarība".
2019. gadā LMT pirmie Latvijā atklāja 5G tīklu, kas ir būtiskākā tehnoloģiju komponente uzņēmumu, sabiedrību un valstu konkurētspējai ceturtās industriālās revolūcijas laikmetā. 2019.gadā tīkla un tehnoloģiju attīstībā, jaunu pakalpojumu ieviešanā uzņēmums investēja 25 miljonus eiro un aptuveni tādu pašu summu plāno investēt arī šogad. Attīstības fokuss tiks virzīts uz četrām galvenajām jomām - mobilitāte, bezpilotu lidaparātu (dronu) tehnoloģijas, lietu internets, kā arī sabiedrības drošība.
"LMT 2020. gada prioritāte būs investīcijas 5G izpētē un attīstībā, lai strauji virzītu inovatīvu biznesa modeļu un IKT risinājumu izveidi dažādām tautsaimniecības nozarēm. Jāapzinās, ka 5G primāri ir industriāls tīkls, kura iespējas noteiks ne tikai tīkla infrastruktūras attīstība, bet arī uzņēmumu un valsts organizāciju gatavība digitālajai transformācijai. Tāpēc LMT nostiprinās savu kompetenci gan kā 5G infrastruktūras attīstītājs, gan arī kā tehnoloģiju konsultants un risinājumu izstrādātājs un integrators," nākotnes perspektīvu iezīmē Juris Binde, LMT prezidents.
2019. gadā uzņēmuma izaugsmē būtiska loma bija izpētei un attīstībai, LMT kā ekspertam piedaloties dažādos Eiropas projektos, kā piemēram SPARTA, kura mērķis ir Eiropas kiberdrošības stiprināšana, COMP4DRONES, kas fokusējās uz dronu ekosistēmas attīstību, un iMUGS, kas saistīts ar militāro un drošības jomu.
Biznesa klientu vidū 2019. gadā strauji attīstījās pieprasījums tādiem LMT jaunajiem pakalpojumiem kā "Zvanu pārvaldnieks", elektroniskā darba laika uzskaites sistēmas EDLUS un mobilo iekārtu pārvaldības risinājums - ieņēmumi no šiem pakalpojumiem pieauga par 54%.
Strauji aug arī LMT Viedtelevīzija, kur līdz ar pasaules klases izklaides saturu tiek piedāvāti arī oriģinālraidījumi, turklāt 2019.gadā pie skatītājiem nonāca arī pirmais LMT seriāls "Tur". LMT Viedtelevīzija tika novērtēta arī ārpus Latvijas ar nomināciju prestižajai Global Mobile Awards - 2019.gadā divās kategorijās, bet 2020. gadā - vienā kategorijā.
2019. gadā par 9,8% augusi LMT rentabilitāte jeb EBITDA*, sasniedzot 74,3 miljonus eiro, peļņa sasniedz 28,9 miljonus eiro (neauditēti dati), bet klientu pieslēgumu skaits pārsniedzis 1,31 miljonu.
* EBITDA - peļņa pirms procentu, nodokļu, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem.
PAR LMT
LMT ir klientu skaita, apgrozījuma un tīkla pārklājuma ziņā lielākais mobilo sakaru operators Latvijā ar plašāko klientu apkalpošanas tīklu. Kā inovāciju līderis tirgū LMT jau šobrīd klientiem piedāvā pilna spektra, augstas kvalitātes telekomunikāciju pakalpojumus - balss sakarus, ātrgaitas mobilo internetu bez apjoma ierobežojuma, kā arī mobilo televīziju LMT Straume un LMT Viedtelevīziju.
Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!