LMT telefonpasts kļuvis ērtāks un vienkāršāks


01
JŪN
2001

No 1. jūnija ērtāka un vienkāršāka kļuvusi LMT "Telefonpasta" lietošana. Šis pakalpojums, ko LMT piedāvā jau kopš 1994. gada, veic automātiskā atbildētāja funkciju, kā arī nodrošina balss un faksa paziņojumu saņemšanu un pārsūtīšanu citiem lietotājiem.

Tagad telefonpasta pastkastīte ir piesaistīta mobilā tālruņa numuram, neizdalot atsevišķu numuru, kā tas bija līdz šim. Pastkastītēm, atkarībā no iepriekš izvēlētās valodas, ir vienots iezvana numurs un vienots numurs zvanu pāradresēšanai:

Pastkastītes valodaIezvana numursZvanu pāradresācijas numurs
  Latviešu93100309310031
  Krievu93100329310033
  Angļu93100349310035

Lai nokļūtu savā pastkastītē, jāzvana uz pastkastītes valodai atbilstošo iezvana numuru, bet, lai citi zvanītāji nonāktu pastkastītē, nepieciešams uzstādīt pāradresāciju.

Lai padarītu pakalpojuma lietošanu vēl ērtāku, iespējams izmantot "Īsziņu no telefonpasta", kas pastkastītes īpašniekam automātiski nosūta īsziņu, gan tad, kad saņemts jauns paziņojums, gan arī tad, ja kāds ir zvanījis uz pastkastīti neatstājot paziņojumu.

Automātiskā atbildētāja līmenī pakalpojums ir bezmaksas, paziņojumu vadības līmeņa telefonpasta abonēšanas maksa ir Ls 4.13 ar PVN.

Jaunajiem "Telefonpasta" lietotājiem uzlabotais pakalpojums būs pieejams no 1. jūnija, bet esošajiem tas tiks nomainīts pakāpeniski no 1. jūlija līdz 1. oktobrim.

Plašāka informācija par "Telefonpastu" atrodama LMT Interneta mājas lapā un pa LMT diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000076.

MEDIJU TELPA
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!