Mans LMT


Kas ir Mans LMT?
Tā ir Tava iespēja saņemt informāciju par savu LMT pieslēgumu un rēķinu, pieslēgt vai atslēgt LMT pakalpojumus un sekot līdzi izmaksām 24 stundas diennaktī un jebkurā vietā, kur vien ir pieejams internets. Tev vairs nav jātērē laiks, lai dotos uz LMT klientu centru risināt šādus jautājumus! 
Kā piekļūt Mans LMT?
Mans LMT Tu vari piekļūt, aktivizējot šo saiti: Mans LMT.
Man ir Atvērtais līgums – kā varu pieslēgties Mans LMT?
Droši autorizējies ar internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID!

Ja kaut kādu iemeslu dēļ neizmanto šīs autorizēšanās iespējas, zvani mums pa bezmaksas informatīvo tālruni 80768076 – izņēmuma gadījumos varam piešķirt piekļuves paroli, ko nosūtīsim uz Tavu rēķinu saņemšanas e-pasta adresi.
Man ir Internets mājai pieslēgums – kā varu pieslēgties Mans LMT?
Droši autorizējies ar internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID!

Ja kaut kādu iemeslu dēļ neizmanto šīs autorizēšanās iespējas, zvani mums pa bezmaksas informatīvo tālruni 80768076 – izņēmuma gadījumos varam piešķirt piekļuves paroli, ko nosūtīsim uz Tavu rēķinu saņemšanas e-pasta adresi.
Kā rīkoties, ja neizdodas pieslēgties Mans LMT?
Ja pieslēdzies ar numuru
Pieslēgties Mans LMT var tikai ar aktīvu LMT pieslēguma numuru. Ar anulētu vai cita operatora numuru pieslēgties nevarēs.

Pārliecinies, ka:
  • ievadīji pareizi tālruņa vai līguma numuru;
  • parole ir ievadīta korekti – lielo vai mazo burtu rakstība, vai paroles priekšā nejauši nav atstarpe u.tml.;
  • ievadīji korekti drošības kodu – to pieprasa, ja vairākas reizes pēc kārtas nav izdevies veiksmīgi pieslēgties.


Kādēļ Mans LMT jānorāda e-pasta adrese?
Mēs lūdzam norādīt aktuālo e-pasta adresi, lai nepieciešamības gadījumā varam ar Tevi sazināties. Vislabāk e-pasta adresi norādīt jau pirmajā Mans LMT apmeklējuma reizē, taču to var izdarīt arī vēlāk sadaļā Profils -> Kontaktinformācija. Ja nepieciešams, tur to var arī nomainīt.
Kāda informācija man būs pieejama Mans LMT?
Tas ir atkarīgs no Tava numura statusa Mans LMT vidē. Iespējami divi varianti.
Galvenais numurs
Ja Tev ir Galvenā numura statuss, Tu vari apskatīt informāciju par visiem pieslēgumiem, kas reģistrēti uz Tava vārda. Tev ir pieejami pēdējie rēķini, Tu vari mainīt rēķinu saņemšanas e-pasta adresi, aplūkot informāciju par iegādāto Nomaksas ierīci, apskatīt un administrēt (pieslēgt, atslēgt, mainīt parametrus) atsevišķus LMT pakalpojumus un mainīt tarifu plānu jebkuram numuram, kas reģistrēts uz Tava vārda.
Pieslēguma numurs
Ja Tev ir Pieslēguma numura statuss, Tu vari apskatīt informāciju tikai par savu pieslēguma numuru – tarifu plānu, pieslēgtos pakalpojumus, kā arī savu rēķinu. Tu vari sekot līdzi nosūtīto īsziņu skaitam, norunātajām minūtēm un izmantotajam interneta apjomam, kā arī summai, kas sakrājusies kopš pēdējā saņemtā rēķina. Tāpat Tu vari savam numuram pieslēgt un administrēt atsevišķus pakalpojumus.
Kā es varu iegūt Mans LMT Galvenā numura statusu?
Ja uz Tava vārda ir reģistrēts viens pieslēguma numurs, tad, autorizējoties Mans LMT, Tavs numurs automātiski tiek uzskatīts par Galveno numuru.

Ja uz Tava vārda ir reģistrēti vairāki numuri, tad Galvenā numura statuss būs jāpieslēdz kādam konkrētam numuram. To var izdarīt jebkurā LMT klientu centrā, norādot, kuram numuram piešķirt Galvenā numura statusu. Galvenā numura statusu var pieslēgt arī Mans LMT, taču to var izdarīt tikai Galvenā numura lietotājs kādam citam savam numuram.
Kā rīkoties, ja pieslēdzos ar numuru, bet aizmirsusies Mans LMT parole?
Nosūti vēlreiz īsziņu P uz numuru 1640 – jauno sākuma paroli saņemsi atbildes īsziņā. Ja Mans LMT esi norādījis savu e-pasta adresi, nosūtīsim arī informāciju par paroles maiņu.  
Kā nomainīt Mans LMT paroli?
Pieslēdzoties Mans LMT ar numuru, to var izdarīt sadaļā Profils -> Profila iestatījumi.
Kādēļ nesaņemu atbildes īsziņu uz jaunas Mans LMT paroles pieprasījumu?
Lūdzu, pārliecinies, vai paroles pieprasījuma īsziņa tiek sūtīta no aktīva LMT pieslēguma numura.
Kāpēc tiek pārtraukta Mans LMT darba sesija un kā tādā gadījumā rīkoties?
Drošības apsvērumu dēļ sesija Mans LMT vidē tiek pārtraukta pēc 15 dīkstāvē pavadītām minūtēm. Lai atsāktu darbošanos Mans LMT, lūdzu, autorizējies vēlreiz.
Kāpēc nevaru Mans LMT redzēt savu rēķinu?
Iespējami vairāki varianti.
  • Nevienam no LMT numuriem, kas reģistrēti uz Tava vārda, nav piešķirts Mans LMT Galvenā numura statuss.
  • Tavs LMT numurs, kam bija piešķirts Mans LMT Galvenā numura statuss, ir anulēts. Lai varētu piekļūt saviem rēķiniem Mans LMT, dodies uz tuvāko LMT klientu centru un piešķir šo statusu kādam citam LMT numuram, kas reģistrēts uz Tava vārda, vai arī autorizējies Mans LMT ar savas internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID.
  • Visi Tavi LMT numuri ir anulēti. Šādā gadījumā Tu vari piekļūt saviem LMT rēķiniem, autorizējoties Mans LMT ar savas internetbankas starpniecību.
  • Ja esi LMT Kartes lietotājs un Tev ir noslēgts iekārtas līgums (Nomaksa, Atvērtais), savam LMT rēķinam vari piekļūt tikai tādā gadījumā, ja autorizējies Mans LMT ar savas internetbankas starpniecību, eParakstu vai Smart-ID.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!