• Autorizēties
  • Meklēt
     

    Mājas tālrunis

    Telefons ar fiksētā tālruņa numuru iegūst jaunu elpu! Izvēlies piemērotāko MĀJAS TĀLRUŅA veidu un sazinies ar draugiem, radiem vai kolēģiem ērti un izdevīgi!
    Ikdienai
    Fiksēta mēneša maksa
    Neierobežoti zvani uz visiem tīkliem Latvijā
    Starptautiskie zvani, sākot no 0.21 €/min
    Bezmaksas zvanu pāradresācija un numura noteicējs
    Mājas telefona iekārtu nodrošina LMT
    9 95
    €/mēn.**
    Pamata
    Tarifs zvaniem uz visiem tīkliem Latvijā – 0.11 €/min
    Starptautiskie zvani, sākot no 0.21 €/min
    Bezmaksas numura noteicējs
    Par zvanu pāradresāciju jāmaksā atbilstoši vietējo vai starptautisko zvanu tarifiem
    Mājas telefona iekārtu nodrošina LMT
    4 24
    €/mēn.**
    Papildu izmaksas
    Papildu izmaksas
    sub-title-1
     
    Ja no Latvijas zvani uz ārvalstīm – lūdzam iepazīties ar starptautisko zvanu tarifiem
     
     
    Svarīgi zināt
    Svarīgi zināt
    LMT fiksētā tīkla numura izmantošana ir piesaistīta konkrētai adresei.
     
    Mājas tālruņa lietotājiem nav pieejami īsziņu un mobilā interneta pakalpojumi, kā arī telekomunikāciju pakalpojumi ārvalstīs.
     
    LMT nodrošina ar nepieciešamo iekārtu (mājas telefonu). Lūdzu, iepazīsties ar iekārtas lietošanas nosacījumiem un izturies pret to pienācīgi un rūpīgi.
     
     
    Izvēlies piemērotāko zvanu pāradresācijas veidu un uzstādi pāradresāciju iekārtā. Pāradresāciju var ieslēgt un izslēgt dažādi – zvani mums pa informatīvo tālruni vai nāc uz tuvāko LMT klientu centru, līdzi ņemot iekārtu.
     
    LMT dažādu pakalpojumu ietvaros var nosūtīt Tev informatīvās īsziņas. Īsziņu saņemšana uz fiksētā tīkla numuru nav iespējama, taču Tu vari tās saņemt savā LMT mobilajā telefonā. Lūdzu, informē mūs par šo numuru jebkurā LMT klientu centrā.
     
    Ikvienam LMT klientam ir saistoši LMT pakalpojumu godīgas lietošanas principi.
     
     
    Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto personas datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros personas datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma MĀJAS TĀLRUNIS ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, vārds, uzvārds, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto personas datu aizsardzību un personu tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.
     
    Visas maksas norādītas € ar PVN.
    * Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
    Aizvērt

    Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!