Kā atgriezt iekārtu attālināti

2020-04-22 09:48:28

Esam parūpējušies, lai krīzes laikā nepieciešamības gadījumā būtu iespējams atgriezt iekārtas LMT attālināti. Šāda vajadzība var rasties vairāku iemeslu dēļ. 

  • 14 dienu atteikuma tiesības, iegādājoties iekārtas LMT e-veikalā 
  • Atvērtā līguma izbeigšana 
  • Fiksēto pakalpojumu (Internets mājai, Viedtelevīzija) līguma izbeigšana 

Parūpējies par atbilstošu noformējumu 
Iekārta pilnā komplektācijā un atbilstošā iepakojumā jāadresē: 
LMT e-veikals, Rēzeknes iela 5A, Rīga, LV-1073,
saņēmēja tālr. 29248568 (pakalpojuma nodrošināšanai). 

Izvēlies, kam uzticēsi piegādi 

  • DPD kurjers 
  • Izvēloties Omniva pakomātu, iekārta jāsūta: 
    Maxima X pakomāts, Rītupes iela 2, Rīga, LV-1019 
  • Izvēloties DPD pakomātu, iekārta jāsūta: 
    Paku skapis "Rimi Saharova", A.Saharova iela 23A, Rīga, LV-1082 

Kam pievērst uzmanību 

  • Sūtīšanas izdevumus sedz klients.
  • Nosūtot iekārtu, jānodrošina tāds iepakojums, lai transportēšanas laikā nerastos bojājumi. Lai izvairītos no pārpratumiem, iesakām sūtījumu arī apdrošināt, pretējā gadījumā par iekārtas bojājumiem atbildību jāuzņemas Tev.
  • Iekārta tiks uzskatīta par atgrieztu un līgums tiks anulēts tikai pēc iekārtas saņemšanas, pārbaudes un atzinuma, ka iekārta atbilst atgriešanas prasībām.

14 dienu atteikuma tiesības

  • Iekārta jāatgriež pilnā komplektācijā bez lietojuma pazīmēm (oriģinālais iepakojums, uzlādes kabelis, austiņas u.c.).
  • Noteikti iepazīsties ar preces atgriešanas noteikumiem un pievieno aizpildītu atteikuma veidlapu (to atradīsi pie pirkuma pavadzīmes vai ŠEIT).
  • Pārliecinies, ka ir norādīta kontaktinformācija (gadījumā, ja rodas jautājumi vai sarežģījumi iekārtas pieņemšanā), kā arī norādi Attālinātas iegādes atteikuma tiesības.

Atvērtā līguma izbeigšana

  • Iekārta jāatgriež pilnā komplektācijā (iepakojums, aksesuāri). Tai var būt nolietojuma pazīmes, taču tas samazina iekārtas vērtību. Ja iekārtai būs būtisks defekts vai arī trūks komplektācijas sastāvdaļas (piemēram, uzlādes vads), par to var tikt aprēķināta maksa saskaņā ar cenrādi
  • Atceries! Iekārtas stāvoklis tiek novērtēts, to saņemot. Gadījumos, kad iekārta neatbildīs atgriešanas nosacījumiem (plaisas, bojājumi), līgumu pārtraukt nebūs iespējams līdz bojājumu novēršanai.
  • Pārliecinies, ka ir norādīta kontaktinformācija (gadījumā, ja rodas jautājumi vai sarežģījumi iekārtas pieņemšanā), kā arī norādi Atvērtā līguma izbeigšana.

Fiksēto pakalpojumu (Internets Mājai, Viedtelevīzija) līguma izbeigšana

  • Jāizpilda pakalpojuma atteikuma forma mūsu mājaslapā.
  • Iekārta jāatgriež pilnā komplektācijā (iepakojums, aksesuāri). Tai var būt nolietojuma pazīmes, taču tas samazina iekārtas vērtību. Ja iekārtai būs būtisks defekts vai arī trūks komplektācijas sastāvdaļas (piemēram, tīkla vads, TV pults), par to var tikt aprēķināta maksa.
  • Pārliecinies, ka ir norādīta kontaktinformācija (gadījumā, ja rodas jautājumi vai sarežģījumi iekārtas pieņemšanā), kā arī norādi Internets mājai / Viedtelevīzijas līguma izbeigšana.

Internets mājai un Viedtelevīzijas Iekārtu pilnu komplektāciju var apskatīt šeit:

INTERNETS MĀJAI (pdf)
VIEDTELEVĪZIJA (pdf)

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!