Palīdzība
      Glābējzvans

      Glābējzvans

      Glābējzvans

      Sirdsmiers zvana attālumā

      Glābējzvans ir iespēja justies droši un mierīgi – Tev svarīgie LMT Kartes lietotāji varēs Tevi sazvanīt pat tad, kad LMT Kartes avanss būs beidzies, ja vien piekrīti, ka maksa par šiem zvaniem tiek iekļauta Tavā rēķinā. 


      LIETOŠANA

      Ar Glābējzvanu Tavi vecāki, bērni vai draugi, kas ir LMT Kartes lietotāji, var Tev piezvanīt gan tad, kad LMT Kartes avanss vēl nav beidzies, gan arī pēc LMT Kartes avansa beigām. Lai Tu uzreiz varētu atpazīt, ka saņem Glābējzvanu, par kuru maksā Tu, iesakām telefona katalogā šos LMT Kartes lietotājus atzīmēt ar kādu brīvi izvēlētu simbolu. 


      Var gadīties, ka Tevi par savu „glābēju” izvēlas LMT Kartes lietotājs pats – tādā gadījumā Tu saņemsi īsziņu. Ja piekrīti maksāt par šī LMT Kartes lietotāja zvaniem, Tev 24 stundu laikā jānosūta apstiprinājums.


      Glābējzvanu var administrēt ar īsziņu palīdzību. Ieskaties tabulā, lai zinātu, kā rīkoties, un sūti īsziņas* uz numuru 29319944.    


      AprakstsAtslēgas vārdsĪsziņas tekstsSkaidrojums
      Veidot sarakstuV
      V#xxxxxxxx                   V#xxxxxxxx#xxxxxxxx

      xxxxxxxx – LMT Kartes numurs, par kura zvaniem Tu piekrīti maksāt, kad šī numura lietotājs Tev zvana. Tu vari norādīt līdz pat 100 LMT Kartes lietotāju numuru.

      Piekrist maksāt par zvanuP
      P#xxxxxxxx                   P#xxxxxxxx#xxxxxxxx

      xxxxxxxx – LMT Kartes numurs, par kura zvaniem Tu piekrīti maksāt, kad šī numura lietotājs Tev zvana. Spēkā 24 stundas no konkrētā pieprasījuma nosūtīšanas brīža. 

      Pieprasījumu vari apstiprināt arī citādāk: saņemto pieprasījuma īsziņu sūti atpakaļ uz numuru 29319944.


      Dzēst numurus no sarakstaD
      D#xxxxxxxx
      D#xxxxxxxx #xxxxxxxx
      D#VISI
      Ja vēlies dzēst no saraksta vienu vai vairākus LMT Kartes numurus.  
      Var izdzēst arī visus numurus uzreiz.
      Apskatīt numuru sarakstuS
      S
      Saņemsi to LMT Kartes numuru sarakstu, par kuru zvaniem esi piekritis maksāt.

      Palīdzības īsziņa
      ?
      ?
      Saņemsi īsu skaidrojumu par visām Glābējzvana administrēšanai izmantotajām īsziņām.
      Skaidrojuma īsziņa?X?Saņemsi skaidrojumu par konkrētu interesējošo īsziņu. X – attiecīgais atslēgas vārds, piem.,V?


      SVARĪGI ZINĀT

      • Tev jāmaksā par saņemtajiem Glābējzvaniem arī tad, ja LMT Kartes lietotāja avanss vēl nav beidzies.
      • Ja esi uz laiku slēdzis pieslēguma numuru vai arī nesamaksāta rēķina dēļ Tev ir slēgta zvanīšanas iespēja, arī Glābējzvana darbība uz laiku tiek pārtraukta – Tu nesaņemsi LMT Kartes lietotāju zvanus, par kuriem esi piekritis samaksāt.
      • Ja Tu vairs neesi LMT abonents vai arī neesi norēķinājies par LMT pakalpojumiem, Glābējzvana darbība tiek pārtraukta. Visiem LMT Kartes lietotājiem, par kuru zvaniem Tu biji piekritis maksāt, mēs nosūtīsim informatīvu īsziņu.    
      • Ja izmanto pakalpojumu Zvanu filtrs un Melnajā sarakstā ir iekļauts arī kāds LMT Kartes numurs, no šī cilvēka Glābējzvanu nevarēsi saņemt.

      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma GLĀBĒJZVANS ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.


      IZMAKSAS

      • Glābējzvana izmaksas sedz LMT Kartes lietotāja “glābējs”, tātad – Tu. Maksa tiek aprēķināta saskaņā ar Tavu tarifu plānu tā, it kā Tu zvanītu uz LMT numuru. Ja Tavs tarifu plāns ir BRĪVĪBA, Glābējzvani ir bezmaksas!

      • Ja esi pāradresējis zvanus uz citu LMT numuru, par Glābējzvanu tik un tā jāmaksā Tev. Ja pāradresē zvanus uz cita operatora tīklu, tad Tev būs jāmaksā gan par Glābējzvanu, gan pāradresāciju uz citu tīklu.
      • Ja saņem Glābējzvanu, atrodoties ārvalstīs, tad Tev jārēķinās ar šādām izmaksām:

        - maksa par Glābējzvanu;

        - maksa par zvana saņemšanu konkrētajā tīklā;

        - maksa par pāradresētu zvanu, ja esi uzstādījis nosacījuma pāradresāciju.

      • Maksa par Glābējzvana administrēšanas īsziņu nosūtīšanu tiek aprēķināta saskaņā ar Tavu tarifu plānu.


      *Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.