Palīdzība
      Autoatbildētājs

      Autoatbildētājs

      Atbilde katram zvanam

      Autoatbildētājs

      Lai tavs uzņēmums būtu sasniedzams arī ārpus darba laika, ierunā AUTOATBILDĒTĀJĀ reprezentatīvu sveicinu. Ja tev ir svarīgi, ka zvanītāji katru reizi uzzina aktuālo informāciju (piemēram par darba laiku svētku dienās), tad uzrunu vari ērti mainīt. Ja tas nav vajadzīgs, tad ierunā savu sveicienu un turpmāk vari to vairs nemainīt.


      Zvanītājs dzirdēs tavu ierunāto informāciju un viņam būs iespēja atstāt tev ziņu – tu par to saņemsi ziņojumu. Atstātās ziņas noklausies, kad vēlies, zvanot uz Autoatbildētāja numuru no sava vai cita numura.


      KĀ SĀKT LIETOT

      Pieslēgšana

      Pieslēdz pakalpojumu Mans LMT, jebkurā LMT klientu centrā vai jautā savam klientu konsultantam. 


      Uzstādīšana 

      1) Izvēlies sava Autoatbildētāja valodu. 

      Piezvani uz Autoatbildētāja valodai atbilstošo numuru un noklausies uzrunu. Autoatbildētājs pastāstīs, kā rīkoties, kā ierakstīt savu uzrunu zvanītajiem un kā uzstādīt paroli, lai tev atstātos paziņojumus nevarētu noklausīties kāds cits, – vienkārši seko norādēm! 


      Autoatbildētāja valodaPāradresācijas numurs
      Latviešu29313030
      Angļu29313032

      2) Pāradresē zvanus uz Autoatbildētāju. 

      Lai zvanus saņemtu tavs Autoatbildētājs, telefonā veic zvanu pāradresēšanu uz Autoatbildētāja valodai atbilstošo pāradresācijas numuru. Vari pāradresēt  visus zvanus vai tikai pie konkrētiem nosacījumiem

      Ja nozaudēts telefons vai citos gadījumos, visu zvanu pāradresāciju vari uzstādīt arī Mans LMT.

       

      Atstāto ziņu noklausīšanās 

      Autoatbildētājā atstātos paziņojumus jebkurā laikā vari noklausīties, zvanot uz Autoatbildētāja valodai atbilstošo numuru. To vari izdarīt gan no sava numura, gan cita. 


      • Ja zvani no sava numura, kuram Autoatbildētājs ir piesaistīts, ievadi un apstiprini paroli ar simbolu #.

      • Ja zvani no cita numura: ievadi sava mobilā telefona numuru vietējā formātā (8 cipari) un apstiprini ar simbolu #, pēc tam ievadi savu paroli un simbolu #.

      Pēc paroles autorizācijas dzirdēsi atstātos ziņojumus, pirms katra paziņojuma atskanēs numurs, no kura zvanīts. Lai piekļūtu Autoatbildētāja pamatiespējām, no sākuma noklausies ziņojumus vai arī tos pārtrauc, nospiežot simbolu *.


      IZMAKSAS

      • Pakalpojuma pieslēgšanas maksa 2.85 €.
      • Abonēšanas maksa – 0.00 €/mēn.
      • Zvanu pāradresācija LMT tīklā – bez maksas.
      • Ja esi uzstādījis zvanu pāradresāciju un atrodoties ārvalstīs, būs jāmaksā par Autoatbildētāja paziņojumu noklausīšanos atbilstoši to ilgumam.

      SVARĪGI ZINĀT

      • Ja tavā Autoatbildētājā nonāk zvans, kam bijis aktivizēts Numura uzrādīšanas aizliegums, tad pirms atstātā paziņojuma noklausīšanās zvanītāja numurs netiks atskaņots.

      • Ja zvanītājs nesagaida signālu un pārtrauc savienojumu uzrunas laikā, īsziņu par zvanu uz Autoatbildētāju Tu nesaņemsi.
      • Visi tavā Autoatbildētājā atstātie paziņojumi neatkarīgi no tā, vai esi tos noklausījies, vai neesi, tiek saglabāti neierobežotu laiku – līdz brīdim, kad tos izdzēsīsi.
      • Pirms LMT pakalpojumu lietošanas lūdzam iepazīties ar LMT sniegto datu apstrādes informāciju. LMT kā datu pārzinis šiem jautājumiem velta vislielāko vērību. LMT sniegto pakalpojumu ietvaros datus apstrādājam tikai nepieciešamajā apjomā un laika periodā, kas izriet no pakalpojuma būtības un saistošo normatīvo aktu prasībām. Pakalpojuma AUTOATBILDĒTĀJS ietvaros var tikt apstrādāti pamatdati, piemēram, pieslēguma numurs u.c., pārraidītā satura dati, kā arī elektronisko sakaru metadati, tostarp  noslodzes dati – ar elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu saistītā informācija. Apstrādājamo datu mērķis ir īstenot izvēlētā pakalpojuma izpildi, tostarp nodrošināt ar to saistīto kvalitāti, norēķinus un pieteikto jautājumu risināšanu, ja tādi rodas, kā arī saistošo normatīvo aktu izpildi. Datu apstrādes pamats ir pieprasītais LMT pakalpojums un ar to saistīto normatīvo aktu īstenošana. Šāda apstrāde ir priekšnosacījums darījuma izpildei, un datu nesniegšana var daļēji vai pilnībā kavēt vai pārtraukt darījuma nodrošināšanu. Attiecībā uz saviem datiem LMT klientam ir tiesības īstenot normatīvajos aktos noteiktās tiesības. Plašāka informācija par LMT īstenoto datu aizsardzību un tiesībām datu apstrādes jomā pieejama LMT privātuma politikā.

      • Lai nodrošinātu iespējami labāku klientu pieredzi un pilnīgākas LMT pakalpojumu izmantošanas iespējas, pakalpojumu lietošanas laikā LMT var ar tevi sazināties (telefoniski, nosūtot īsziņu, e-pastu vai ziņu interneta pārlūkā) par pakalpojuma administrēšanas un lietošanas jautājumiem.

      Visas maksas norādītas € bez PVN.