Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

Rēķins un maksājumi


Kā izskatās LMT rēķins?
Apskaties, kāds izskatās LMT rēķins, un iepazīsties ar rēķinā atspoguļotās informācijas skaidrojumu!
Lai aplūkotu, lūdzu, izmanto Adobe Reader
Kāda informācija redzama rēķinā?
  • Sarunas LMT tīklā – zvani Latvijā uz LMT, LMT Kartes un Amigo numuriem.
  • Sarunas – zvani Latvijā uz Tele2, Bite, Triatel, Lattelecom u.c. sakaru operatoru numuriem, kā arī zvani uz uzziņu dienestiem, paaugstinātās maksas tālruņiem u.c.
  • Zvani uz ārzemēm – zvani no Latvijas uz ārvalstīm.
  • Sarunas ārzemēs – ārvalstīs veiktie un saņemtie zvani.
  • Paaugstinātas maksas zvani – zvani uz paaugstinātas maksas numuriem.
  • Mobilā satura pakalpojumi – ar īsziņu palīdzību vai internetā pasūtītie attēli, melodijas, spēles, dalība loterijās un akcijās, telebalsojumi, reklāmas ziņojumi, atsevišķu mājas lapu apmeklējumi, arī informatīvās īsziņas no Mobilās bankas u.tml. pakalpojumi.
  • Ziedojumi – zvani un īsziņas uz paaugstinātās maksas ziedojumu tālruņa numuriem vai pakalpojumu kodiem (maksai netiek aprēķināts PVN).
  • Abonēšanas maksa – maksa par tarifu plāna vai pakalpojuma izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī.
  • Minimālā mēneša maksa – parādās rēķinā, ja summa par tarifu plānā iekļauto pakalpojumu izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī ir zemāka vai vienāda ar LMT noteikto minimālo mēneša maksu. Ja maksa par izmantotajiem pakalpojumiem pārsniedz šo minimālo maksu, tad rēķinā uzskaitīti visi izmantotie pakalpojumi.
  • Fiksētā mēneša maksa – fiksēta summa par tarifu plānā iekļauto pakalpojumu izmantošanu iepriekšējā kalendārajā mēnesī. Tā tiek aprēķināta tāpat kā abonēšanas maksa.
  • Rēķina kopijas izsūtīšana pa pastu – rēķinā redzama tikai tādā gadījumā, ja esi izvēlējies saņemt rēķinu elektroniskā formā (rēķins e-pastā), bet neesi atteicies no rēķina saņemšanas pa pastu.
  • Maksa par e-rēķina saņemšanu – tiek piemērota par e-rēķina saņemšanu SEB bankā.
  • Komisija par maksājuma transakcijas apkalpošanu – tiek piemērota par maksājuma veikšanu Mans LMT ar SEB bankas starpniecību.
Kas ir Detalizēts rēķina pārskats?
Tā ir iespēja uzzināt vairāk par rēķinā iekļauto informāciju – kādus pakalpojumus esi izmantojis attiecīgajā norēķinu periodā un cik tas ir izmaksājis. Detalizēto rēķina pārskatu ikvienam klientam piedāvājam bez maksas. 

Pārskatā informācija atspoguļota vienkopus par visiem numuriem, kas reģistrēti uz Tava vārda, un grupēta pa pakalpojumu veidiem, t.i., sarunas, īsziņas, zvani uz ārzemēm u.tml. Ja vēlies uzzināt detalizētu informāciju par kādu konkrētu numuru, Tev būs nepieciešams Sarunu saraksts.
Ja vēlies saņemt Detalizēto rēķina pārskatu par savu numuru vai numuriem (ja tādi Tev ir vairāki), ienāc jebkurā LMT vai Trodeks klientu centrā un uzraksti iesniegumu. Parakstītu iesniegumu var atsūtīt arī pa faksu 67773707 vai ieskenētā veidā uz e-pastu info@lmt.lv. 

Turpmāk pārskatu saņemsi regulāri kopā ar ikmēneša rēķinu. 

Pievērs uzmanību!
  • Detalizēto rēķina pārskatu var saņemt, sākot ar to brīdi, kad pieslēdz šo iespēju.
  • Parakstīts iesniegums būs nepieciešams arī tad, ja vēlēsies atteikties no pārskata saņemšanas.
  • Summas par izmantotajiem pakalpojumiem pārskatā norādītas ar precizitāti līdz četriem cipariem aiz komata un bez PVN.
Kur rēķinā būs redzama informācija par izmantotajiem mobilā satura pakalpojumiem?
LMT rēķinā kopējā maksa par izmantotajiem mobilā satura pakalpojumiem ir iekļauta atsevišķā rindā – Mobilā satura pakalpojumi (draugiem.lv statistika, ss.lv sludinājumi u.c.). Šajā summā ietverta arī informācija par atsevišķu LMT pakalpojumu izmantošanu (piem., Īsziņa grupai, Glābējzvans).

Lai saņemtu plašāku informāciju par izmantotajiem paaugstinātas maksas pakalpojumiem, izvēlies Sarunu sarakstu. Tajā katrs pakalpojuma izmantošanas gadījums būs attēlots atsevišķā rindā, kurā būs norādīts pakalpojuma numurs, satura piegādātāja nosaukums un maksa par šo pakalpojumu. Atceries, ka viens satura piegādātājs var nodrošināt dažādus pakalpojumus, tādēļ Sarunu sarakstā satura piegādātāja nosaukums var atkārtoties.
Lai uzzinātu, kāds tieši pakalpojums ir izmantots no Tava telefona, lūdzu, sazinies ar konkrēto satura piegādātāju
Uzzini vairāk par Mobilā satura pakalpojumiem.
Kur rēķinā būs redzama informācija par mobilajiem maksājumiem?
Maksa par autostāvvietu (Mobilly) un arī par ceļojumu apdrošināšanu rēķinā ir atspoguļota rindā "Mobilais maksājums".
Kas ir kredītlimits?
Kredītlimits ir LMT noteikta sākotnējā naudas summa par pakalpojumiem, kurus parasti var izmantot bez iepriekšējas samaksas. Atsevišķiem pakalpojumiem var tikt noteikts arī no kopējā kredītlimita atšķirīgs kredītkontroles apjoms un/vai kontroles veids. Izmantojot pakalpojumu apjomu, kas sasniedz kredītlimitu, mēs varam papildus sazināties ar klientu un/vai lūgt iemaksāt avansu. Tomēr vairumā gadījumu tiek nodrošināta iespēja izmantot pilnu klientam nepieciešamo pakalpojumu apjomu bez papildu iemaksas.

Ja klients ir sasniedzis kredītlimita apjomu, pēc kura var tik pārtraukta pakalpojumu sniegšana, mēs par to informēsim ar īsziņu. Lai pakalpojumu sniegšana netiktu ierobežota un/vai tiktu atjaunota, klientam, kas ir saņēmis brīdinājuma īsziņu, pēc iespējas ātrāk jāsazinās ar LMT pa tālr.80768076 un jāveic attiecīga avansa iemaksa. Kredītlimita atjaunošana tiks veikta 1 (vienas) darbdienas laikā pēc atbilstoša avansa maksājuma saņemšanas LMT sistēmās. Ņem vērā, ka tas var prasīt kādu laiku! Ja vēlies pakalpojumu atjaunošanu ātrāk, par veikto maksājumu nepieciešams informēt LMT pa tālr. 80768076. Gadījumos, kad ir aizdomas par nelabticīgu pakalpojumu izmantošanu, klientu interešu aizsardzībai šāda pieslēguma numura darbība var tikt nekavējoties ierobežota līdz pilnīgai situācijas noskaidrošanai.

Atceries –  kredītlimits nav paredzēts klientam savu izmaksu kontrolei, un kredītlimita apjoma sasniegšana neparedz automātisku pakalpojuma pārtraukšanu. Ņem vērā, ka informāciju par ārvalstīs izmantotajiem pakalpojumiem mēs saņemam novēloti, tādēļ iepriekšējā periodā izmantotie pakalpojumi ārvalstīs var būtiski ietekmēt vai pat pārsniegt esošā mēneša kredītlimitu. Ja iekārta ir zudusi, nekavējoties par to informē LMT! Ņem vērā, ka līdz paziņojuma saņemšanai maksa tiks aprēķina par visiem attiecīgajam pieslēgumam sniegtajiem pakalpojumiem.
Aicinām patstāvīgi sekot līdzi saviem tēriņiem!

LMT noteiktais sākotnējais kredītlimits
Tarifu plānsNoteiktais kredītlimits
(€ ar PVN)
Mans Mini, Mūsējie 49.80
Brīvība Latvijā, Brīvība Latvijā+ (minūtes), Brīvība Latvijā+ (diena), Brīvība Eiropā, Brīvība Eiropā VIP, Brīvība Eiropā (diena), Mājas tālrunis, Biroja tālrunis, Mobilais internets, Internets mājai, Internets birojam 71.14
Turpmākais kredītlimits katram klientam var tikt piemērots individuāli, izvērtējot dažādus faktorus, piem., noslēgto līgumu apjomu, sadarbības ilgumu, veikto maksājumu summu, rēķinu samaksas disciplīnu u.tml.

Svarīgi!

Ja vēlies pats kontrolēt savus izdevumus par mobilajiem sakariem, iesakām izmantot pakalpojuma IZMAKSU KONTROLE iespējas – norādi ikmēneša summu, kuru negribi pārsniegt, un brīdī, kad tā būs sasniegta, mēs nosūtīsim Tev informatīvu īsziņu.
Savukārt to, kā kontrolēt izmaksas par interneta lietošanu ārzemēs, lasi ŠEIT.
Kas ir garantijas depozīts un kā to var izmantot?
Garantijas depozīts ir “drošības nauda”, kas savulaik tika iekļauta Tavā rēķinā. Šo naudu var izmantot sava rēķina segšanai, piem., pēdējā rēķina samaksai gadījumā, ja LMT pakalpojumu līgums tiek izbeigts.
Kad LMT rēķinā parādās informācija par ārvalstīs izmantotajiem pakalpojumiem?
Ārvalstīs izmantoto telekomunikāciju pakalpojumu uzskaiti veic ārvalstu operatori. Tā kā LMT šo informāciju saņem 30 dienu laikā no pakalpojumu sniegšanas brīža, var gadīties, ka tā tiek atspoguļota tikai nākamajā LMT rēķinā.
* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!