Sūti SMS MMS 4G

Rēķins un maksājumi


Kā izskatās LMT rēķins?
Apskaties, kāds izskatās LMT rēķins, un iepazīsties ar rēķinā atspoguļotās informācijas skaidrojumu!
Lai aplūkotu, lūdzu, izmanto Adobe Reader
Kāda informācija redzama rēķinā?
  • Sarunas LMT tīklā – zvani Latvijā uz LMT, OKarti un Amigo.
  • Sarunas – zvani Latvijā uz Tele2, Bite, Triatel, Lattelecom u.c. sakaru operatoru numuriem, kā arī zvani uz uzziņu dienestiem, paaugstinātās maksas tālruņiem u.c.
  • Starptautiskie zvani – zvani no Latvijas uz ārvalstīm.
  • Sarunas viesabonēšanā – ārvalstīs veiktie un saņemtie zvani.
  • Paaugstinātas maksas zvani – zvani uz paaugstinātas maksas numuriem.
  • Mobilā satura pakalpojumi – ar īsziņu palīdzību vai internetā pasūtītie attēli, melodijas, spēles, dalība loterijās un akcijās, telebalsojumi, reklāmas ziņojumi, atsevišķu mājas lapu apmeklējumi, arī informatīvās īsziņas no Mobilās bankas u.tml. pakalpojumi.
  • Ziedojumi – zvani un īsziņas uz paaugstinātās maksas ziedojumu tālruņa numuriem vai pakalpojumu kodiem (maksai netiek aprēķināts PVN).
  • Abonēšanas maksa – tiek piemērota par iepriekšējo kalendāro mēnesi (tāpat kā maksa par izmantotajiem pakalpojumiem).
  • Minimālā mēneša maksa – rēķinā parādās, ja summa par tarifu plānā iekļauto pakalpojumu izmantošanu ir zemāka vai vienāda ar LMT noteikto minimālo mēneša maksu. Ja maksa par izmantotajiem pakalpojumiem pārsniedz šo minimālo maksu, tad rēķinā uzskaitīti visi izmantotie pakalpojumi.
  • Fiksētā mēneša maksa – tas ir abonēšanas maksas veids, kam nepiemēro atlaides. Fiksētā mēneša maksa tiek aprēķināta tāpat kā abonēšanas maksa.
  • Sarunas LMT tīklā, atlaide vai Abonēšanas maksa, atlaide – šajās rēķina rindās norāda LMT Atlaižu programmas un pakalpojumu Mazulis un Pirmklasnieks atlaides, ja tādas ir piešķirtas.
  • Rēķina kopijas izsūtīšana pa pastu – rēķinā redzama tikai tādā gadījumā, ja esi izvēlējies saņemt rēķinu elektroniskā formā (rēķins e-pastā), bet neesi atteicies no rēķina saņemšanas pa pastu.
Kas ir Detalizēts rēķina pārskats?
Tā ir iespēja uzzināt vairāk par rēķinā iekļauto informāciju – kādus pakalpojumus esi izmantojis attiecīgajā norēķinu periodā un cik tas ir izmaksājis. Detalizēto rēķina pārskatu ikvienam klientam piedāvājam bez maksas. 

Pārskatā informācija atspoguļota vienkopus par visiem numuriem, kas reģistrēti uz Tava vārda. Ja vēlies uzzināt detalizētu informāciju par kādu konkrētu numuru, Tev būs nepieciešams Sarunu saraksts.

Ja vēlies saņemt Detalizēto rēķina pārskatu par savu numuru vai numuriem (ja tādi Tev ir vairāki), ienāc jebkurā LMT vai Trodeks klientu centrā un uzraksti iesniegumu. Parakstītu iesniegumu var atsūtīt arī pa faksu 67773707 vai ieskenētā veidā uz e-pastu info@lmt.lv. 

Turpmāk pārskatu saņemsi regulāri kopā ar ikmēneša rēķinu. 

Pievērs uzmanību!

  • Detalizēto rēķina pārskatu var saņemt, sākot ar to brīdi, kad pieslēdz šo iespēju.
  • Parakstīts iesniegums būs nepieciešams arī tad, ja vēlēsies atteikties no pārskata saņemšanas.
  • Summas par izmantotajiem pakalpojumiem pārskatā norādītas ar precizitāti līdz četriem cipariem aiz komata un bez PVN.
Kur rēķinā būs redzama informācija par izmantotajiem mobilā satura pakalpojumiem?
LMT rēķinā kopējā maksa par izmantotajiem mobilā satura pakalpojumiem ir iekļauta atsevišķā rindā – Mobilā satura pakalpojumi. Šajā summā ietverta arī informācija par atsevišķu LMT pakalpojumu izmantošanu (piem., Mobilais e-pasts, Īsziņa grupai, Glābējzvans).

Lai saņemtu plašāku informāciju par izmantotajiem paaugstinātas maksas pakalpojumiem, izvēlies Sarunu sarakstu. Tajā katrs pakalpojuma izmantošanas gadījums būs attēlots atsevišķā rindā, kurā būs norādīts pakalpojuma numurs, satura piegādātāja nosaukums un maksa par šo pakalpojumu. Atceries, ka viens satura piegādātājs var nodrošināt dažādus pakalpojumus, tādēļ Sarunu sarakstā satura piegādātāja nosaukums var atkārtoties.
Lai uzzinātu, kāds tieši pakalpojums ir izmantots no Tava telefona, lūdzu, sazinies ar konkrēto satura piegādātāju
Uzzini vairāk par Mobilā satura pakalpojumiem.

Kas ir kredītlimits?

Kredītlimits ir LMT noteikta sākotnējā naudas summa par pakalpojumiem, kurus parasti var izmantot bez iepriekšējas samaksas. Izmantojot pakalpojumu apjomu, kas pārsniedz kredītlimitu, mēs varam papildus sazināties ar klientu un/vai lūgt iemaksāt avansu. Tomēr vairumā gadījumu tiek nodrošināta iespēja izmantot pilnu klientam nepieciešamo pakalpojumu apjomu bez papildu iemaksas.
Atceries –  kredītlimits nav paredzēts klientam savu izmaksu kontrolei, un kredītlimita apjoma sasniegšana neparedz automātisku pakalpojuma pārtraukšanu. Ņem vērā, ka informāciju par ārvalstīs izmantotajiem pakalpojumiem mēs saņemam novēloti. Aicinām patstāvīgi sekot līdzi saviem tēriņiem!

LMT noteiktais sākotnējais kredītlimits

Tarifu plānsNoteiktais kredītlimits
( ar PVN)
Mūsējie, Ģimenes komplekts 9, Mans Mini 49.80
Brīvība, Pirmais, Ģimenes komplekts 12, Uzņēmēja komplekts 25, Internets datorā71.14
Svarīgi! Ja vēlies pats kontrolēt savus izdevumus par mobilajiem sakariem, iesakām izmantot pakalpojuma IZMAKSU KONTROLE iespējas – norādi ikmēneša summu, kuru negribi pārsniegt, un brīdī, kad tā būs sasniegta, mēs nosūtīsim Tev informatīvu īsziņu.
Kas ir garantijas depozīts un kā to var izmantot?

Garantijas depozīts ir “drošības nauda”, kas savulaik tika iekļauta Tavā rēķinā. Šo naudu var izmantot pēdējā rēķina samaksai gadījumā, ja LMT pakalpojumu līgums tiek izbeigts.

Kad LMT rēķinā parādās informācija par ārvalstīs izmantotajiem pakalpojumiem?
Ārvalstīs izmantoto telekomunikāciju pakalpojumu uzskaiti veic ārvalstu operatori. Tā kā LMT šo informāciju saņem 30 dienu laikā no pakalpojumu sniegšanas brīža, var gadīties, ka tā tiek atspoguļota tikai nākamajā LMT rēķinā.

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!