Sūti SMS MMS 4G

Rēķins un maksājumi


Kā varu noskaidrot informāciju par pēdējā LMT rēķina summu?
Šī iespēja pieejama, ja Tev ir Mans LMT Galvenā numura statuss.

  • Pašapkalpošanās vietnē Mans LMT.
    Ja Mans LMT lietosi pirmo reizi vai aizmirsusies parole, sūti īsziņu P uz numuru 1640 un saņem paroli atbildes īsziņā.
  • Piezvanot pa LMT bezmaksas informatīvo tālruni 8076 8076 un izpildot automātiskā atbildētāja norādījumus.
    Ja nav jāveic valodas izvēle, vispirms nospied 1 (informācija par rēķinu) un pēc tam 3 (informācija par summu samaksai). Tu uzzināsi summu samaksai un rēķina numuru. Lūdzu, atceries, ka šī iespēja nav pieejama, atrodoties ārvalstīs.
  • Nosūtot īsziņu R (rēķins) uz numuru 29319999 – atbildes īsziņā saņemsi informāciju par savu pēdējo LMT rēķinu (rēķina numurs, summa un samaksas datums).
Ja Tev reģistrēti vairāki pieslēgumi, noteikt Galvenā numura statusu iespējams, nosūtot iesniegumu uz info@lmt.lv vai iesniedzot klātienē jebkurā LMT vai Trodeks klientu centrā.
Kā varu samaksāt LMT rēķinu?
  • Mans LMT
    Norēķināties par LMT pakalpojumiem Mans LMT var jebkurā diennakts laikā no jebkuras vietas pasaulē! Tev nepieciešama vien pieeja internetam.
    Maksājumu var veikt ar internetbankas starpniecību vai ar norēķinu karti.
    Veicot samaksu Mans LMT, maksājumu saņemam uzreiz un papildus informēt par to nav  nepieciešams.
    Lūdzu, ievēro! Šī iespēja pieejama, ja Tev ir Mans LMT Galvenā numura statuss.

  • Ar pārskaitījumu
    Tu vari norēķināties par LMT pakalpojumiem, veicot pārskaitījumu uz LMT norēķinu kontu bankā.
Bankas kodsBankaLMT norēķinu konts (€)
HABALV22SwedbankLV21HABA0001408032543
UNLALV2XSEB bankaLV62UNLA0034111113100
RIKOLV2XDNB bankaLV16RIKO0002010306290
PARXLV22Banka CitadeleLV61PARX0000313431018
NDEALV2XNordea bankaLV75NDEA0000080299585
Šeit Tu atradīsi LMT rekvizītu informāciju.

  • Bankomātā
    Lūdzu, pievērs uzmanību, kuras bankas piedāvā veikt maksājumus savos bankomātos.
    - Swedbank bankomātu adreses
    - SEB bankas bankomātu adreses
    - Banka Citadele bankomātu adreses

  • Skaidrā naudā
    Skaidrā naudā par LMT pakalpojumiem var norēķināties vairākās vietās.
    - LMT un Trodeks klientu centros visā Latvijā
    - Tuvākajā bankas filiālē (Swedbank, SEB, Citadele, Nordea, Norvik)
    - Jebkurā Latvijas Pasta nodaļā
    - Visos Maxima veikalos
    - Narvesen tirdzniecības vietās
    - WebMoney terminālos (vairāk ŠEIT)
    Lūdzu, atceries! Lai veiktu samaksu, būs jāuzrāda rēķina izdruka.
Kā rīkoties, ja esmu veicis kļūdainu maksājumu?
  • Ja esi samaksājis lielāku summu, nekā norādīts rēķinā, pārmaksa būs kā avanss. Veidojot nākamo rēķinu, tā tiks ņemta vērā – un nākamais rēķins būs par pārmaksāto summu mazāks.
  • Ja esi samaksājis mazāku summu, nekā norādīts rēķinā, atlikušo summu vari piemaksāt, norādot to pašu rēķina numuru.
  • Ja, veicot maksājumu, esi norādījis iepriekšējā rēķina numuru, satraukumam nav pamata – mēs to saņemsim!
  • Ja, veicot maksājumu, esi norādījis nepareizu pieslēguma numuru, klientu vai rēķina numuru, lūdzu, nekavējoties sazinies ar mums pa tālruni 8076 8076 vai e-pastu info@lmt.lv.
Kā rīkoties, ja esmu saņēmis atgādinājuma e-pastu vai īsziņu par rēķina samaksu?
Ja maksājums jau ir veikts, lūdzu, paziņo par to Mans LMT sadaļā RĒĶINI vai nosūti īsziņu uz 8076 8076, tekstā norādot tikai samaksāto summu, piemēram, 9.95.

Ja maksājums vēl nav veikts, aicinām samaksāt rēķinu Mans LMT – šādā gadījumā maksājums mūs sasniegs uzreiz un papildus par to informēt nebūs vajadzības.

Lūdzu, ievēro!
Šī iespēja pieejama, ja Tev ir Mans LMT Galvenā numura statuss.
Kā rīkoties, ja neesmu samaksājis LMT rēķinu laikā?
Ja radusies situācija, ka LMT rēķinu nevari samaksāt norādītajā termiņā un apjomā, aicinām savlaicīgi sazināties ar mums pa tālruni 8076 8076 vai e-pastu info@lmt.lv. Lai rastu atbilstošāko situācijas risinājumu, mēs izvērtējam katru gadījumu individuāli.

Lūdzu, atceries, ka gadījumos, kad rēķins nav samaksāts savlaicīgi vai samaksāts tikai daļēji, saskaņā ar LMT pakalpojumu līguma noteikumiem tiek aprēķināts līgumsods – 0,5% apmērā no nesamaksātās summas par katru kavējuma dienu. Aprēķinātā līgumsoda summa tiek iekļauta nākamajos rēķinos un tās apmērs tiek noteikts atbilstoši Civillikumam. Pēc LMT pakalpojumu līguma izbeigšanas līgumsoda aprēķināšana tiek pārtraukta. Vienlaicīgi LMT ir tiesības normatīvajos aktos noteiktā kārtībā pārtraukt pakalpojumu sniegšanu un/vai izbeigt līgumu, kā arī nodot informāciju par parādu un abonentu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā reģistrētām parādnieku un kredītvēstures datu bāzēm.

Plašāka informācija LMT pakalpojumu līguma noteikumos.
Vai varu LMT rēķinu samaksāt vēlāk vai pa daļām?
Ja radusies nepieciešamība pagarināt rēķina samaksas termiņu vai veikt maksājumu pa daļām, lūdzam savlaicīgi sazināties ar mums pa tālruni 8076 8076 vai e-pastu info@lmt.lv. Lai rastu atbilstošāko situācijas risinājumu, mēs izvērtējam katru gadījumu individuāli.

* Sūti komandu, ja vēlies abonēt pakalpojumu par norādīto maksu jau tagad. Informācija par patērētāju atteikuma tiesībām. Vienreizēja pirkuma gadījumā pakalpojuma izpilde notiek uzreiz, nepiemērojot atteikuma tiesības.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!