Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumiem, palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti un piedāvāt piemērotu saturu un reklāmas.Turpinot lietot šo vietni, Tu apliecini, ka piekrīti sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.

ĪSZIŅA PAR ZVANU

KATRS ZVANS BŪS PAMANĪTS!

Īsziņa par nesaņemto zvanu – noderīgs pakalpojums gan tiem, kas zvana, gan zvanu saņēmējiem.

JA ESI ZVANĪTĀJS, Tu vari būt drošs, ka zvana saņēmējs par Tavu zvanu vienmēr uzzinās – pat tad, ja telefons ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas.

JA ESI ZVANA SAŅĒMĒJS, tā ir Tava iespēja nepalaist garām nevienu zvanu – Tu saņemsi īsziņu par zvaniem, kad neesi bijis sasniedzams.

  • Lieto šo iespēju, kad vien nepieciešams!
  • Zvana adresāts saņems īsziņu ar numuru un zvana laiku
  • Superzemas izmaksas par īsziņas nosūtīšanu

KĀ PIESLĒGT

Iespēja nosūtīt īsziņu par nesaņemto zvanu ir pieejama ikvienam LMT klientam – Tev nav ne jāpiesakās, ne arī jāmaksā pieslēguma vai abonēšanas maksa.

Savukārt, ja vēlies atteikties no iespējas saņemt īsziņas par zvaniem, kas nav Tevi sasnieguši, sūti burtu N uz numuru 1688. Ja vēlies pakalpojumu pieslēgt atkārtoti, uz to pašu numuru nosūti īsziņu LJ (ja izvēlies paziņojuma atskaņošanu latviešu valodā) vai KJ (ja vēlies paziņojumu uzstādīt krievu valodā).

LIETOŠANA

Kas jāzina, ja esi zvanītājs?
  • Ja zvanīsi brīdī, kad zvana saņēmēja telefons ir izslēgts vai atrodas ārpus uztveršanas zonas, Tu dzirdēsi balss paziņojumu, kas aicinās sagaidīt signālu, lai tiktu nosūtīta īsziņa par Tavu zvanu.
  • Ja Tu nesagaidi signālu un pārtrauc savienojumu, zvana adresāts īsziņu par Tavu zvanu nesaņems un Tev netiks aprēķināta maksa par zvanu.
Kas jāzina, ja esi zvana saņēmējs?
Laikā, kad Tavs telefons būs izslēgts vai atradīsies ārpus uztveršanas zonas, zvanītājs dzirdēs balss paziņojumu un aicinājumu sagaidīt signālu. Ja zvanītājs šo signālu sagaidīs, Tu saņemsi īsziņu par nesaņemto zvanu.

Kas būs redzams īsziņā?
Atkarībā no tā, cik daudz zvanītāju būs sagaidījuši signālu, zvana adresāts saņems vienu vai vairākas īsziņas. Par katru zvanu būs norādīta šāda informācija: datums, zvanītāja numurs un zvana laiks.

Ja Tu būsi zvanījis un ļāvis nosūtīt īsziņu par zvanu vairākas reizes, zvana adresāts īsziņā redzēs vienu ierakstu ar norādi par Tavu numuru, zvanu skaitu un pēdējā zvana laiku.

Pievērs uzmanību!
Jauna informācija par nesaņemtajiem zvaniem īsziņā tiek iekļauta ik pēc 15 minūtēm.

SVARĪGI

  • Ja Tu izmanto Numura uzrādīšanas aizliegumu, lūdzu, atceries, ka zvana adresātam īsziņā par Tavu zvanu būs redzams tikai zvana datums un laiks, kā arī norāde, ka numurs netika sūtīts.
  • Zvana adresāts īsziņu par nesaņemto zvanu nesaņems, ja pieslēgums ir uz laiku slēgts vai telefons atrodas ārpus uztveršanas zonas ilgāk nekā 21 dienu.
  • Ja Tu zvani cilvēkam, kurš Tavu numuru ir iekļāvis Zvanu filtra Melnajā sarakstā, īsziņu par nesaņemto zvanu nosūtīt nebūs iespējams.

IZMAKSAS

  • Pakalpojuma pieslēgšanas un abonēšanas maksas nav!
  • Par īsziņu saņemšanu nav jāmaksā!
  • Par paziņojuma maksas daļu pēc signāla atskaņošanas maksā zvanītājs saskaņā ar LMT Kartes tarifiem zvaniem uz LMT numuriem – atkarībā no savienojuma ilguma.
  • Atrodoties ārvalstīs, par īsziņu saņemšanu nekādas papildu izmaksas neradīsies, savukārt, ja esi zvanītājs un vēlies kādam nosūtīt īsziņu par zvanu, tiek aprēķināta maksa par balss paziņojuma noklausīšanos kā par zvanu no konkrētās valsts tīkla uz Latviju.
Aizvērt

Lūdzu, atjaunini pārlūkprogrammu uz FireFox, Chrome, Safari vai Internet Explorer 9. Paldies!